Sanatçının işlevsel tanımı bilinci neşelendirmektir. -Max Eastman |
|
||||||||||
|
Bir erkeğin gerçekten sevilebileceğini bana göstermiştin bu sözünle o gün. O güneşli, sımsıcak Temmuz'da. Günlerden dündü yani perşembe. Hiç bilmediğim bir duygu sarmıştı beni. Sarıp sarmalamış. Ama bilmediğim bir şey daha vardı. Onu da senden öğrenmiştim : Aşk bittiğinde küllerine bulanmış yalnızlık kalırmış. Her güzel şeyin bittiği gibi bizimkisi de bitmek zorundaymış diyerek kendimi avutamıyorum şimdi. Avutmak istemiyorum. Ama öyle çaresizim ki evin içine sinmiş kokunla, duvarlarda saklanmış sesinle avutmaya çabalıyorum kendimi. Nedense unutmak da geçmiyor aklımdan. Ya unutamayacağımı biliyorum ya da sanki ayrılıktan sonra da devam edebilecek bir aşk yarattım kalbimde, o büyüyü bozmak istemiyorum. Evden çıkıpta insanların elleri sevgilisinin ellerinde gezdiği sokaklarda yürüyerek acı çekmek de istemiyorum. Aslında ben tek bir şey istiyorum: Seni. Yaşayabileceğim en güzel duyguları yaşattığın için teşekkürler! Ama sonsuza dek kalbimin kapanmasına ve bir daha aşık olamayacağıma, seni unutamayacağıma inandırdığın için seni affetmeyeceğim! Sensiz tadı tuzu kalmadı gerçekten hiçbir şeyin. Bunu söyleyerek giderken de haklıydın. Her zamanki gibi. Zaten kendine olan güveninle girmiştin hayatıma öyle de çıkıp gittin. Hem de sonsuza dek. Dönmeyeceğini bildiğimden, vazgeçmeyeceğini bildiğimden "Kal" demedim sana. Yanındayken bana verdiğin huzur ve güven duygularının kaybolacağını da biliyordun. Benim kırık, dökük bir hikayeyle yaşamıma devam edeceğimi de biliyor muydun acaba? Bunu bilseydin belki de gitmezdin öylece, ayrılık olağanmış gibi. Mutlu başlayan ama sislerle, gölgelerle dolu bitmiş bir aşkın hükmettiği geçmişimle kalacağım daima. Benim için her gün Perşembe, her ay Temmuz olacak. Hep yanımda senin anıların olacak. Ama sen olmayacaksın...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © She, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |