..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Herkes aynı notayı söylediğinde uyum elde edilmiş olunmuyor. -Doug Floyd
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > astrid




23 Nisan 2004
Patiler  
astrid
Gidiyordu... Onu son görüsüm degildi belki, fakat yinede zor geliyordu ayrilmak... "Birseyler söyle bana" dedi... Bende ona, sadece ona yazdim...


:AHHG:
Minik patileri hava alanının mermer zemininde kayıyordu.. Ileri dogru attıgı her adımında biraz daha canı yanıyordu.. Ve her adımında geri dönüp yalpalaya yalpalaya arkasında bıraktıgı sevgilisine kosmamak icin kendini zor tutuyordu.. Ama yapamazdı.. Bu ondan son kez ayrılısıydı.. Güçlü olmalıydı.. Tam kırk gün sonra geri gelicek, ve onu bekliyen sevgilisinin kollarına kendini bırakabilecekti..
Pasaport kontrolü icin girdigi kuyrukta, kendini ne kadar zorlamıs olsa bile, bir damla göz yasının yanaklarında asagı süzülmesine engel olamadı..
gözlerini silmek icin elini kaldırdıgı sırada omzunda bir sıcaklık hissetti.. Yavasca döndü.. Onun agzını acmasına fırsat vermeden, arkasında ki minik kedi dudaklarında hafif bir gülümsemeyle konusmaya basladı.."Seni bırakacagimı düsünmüyordun heralde? Bende seninle geliorum.."
Daha tutamadi kendini, silemedigi tek bir damla göz yasının nemlendirdigi yanakları artık göz yaslarından sırılsıklam, mutluluktan kıpkırmızı olmustu.. Egilerek sevgilisinin ıslak dudaklarına bir öpücük kondurdu.. Elini sıkıca tuttu ve kendine cekerek sarıldı..
Sekiz minik pati hava alanının mermer zemininde kaymaya devam etti..



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın aşk ve romantizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Tüy Yumagi
Kirik Kalpli Porselen Bebek
Bende Havayla Birlikte mi Karariyorum?

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Isimsiz Paranoya
Gitsem mi?


astrid kimdir?

Bazen birini tanimamak onun hakkinda yanlis düsüncelere kapilmayi önler. yada bazen insanlar kendilerini istemeden de olsa yanlis tanitir. . . birini tanimanin en güvenli yolu, o kisiyi içinden geldigince kesfetmektir.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © astrid, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.