..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsanların arasında yaşadığımız sürece, onları sevelim. -Andre Gide
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Bireysel > astrid




23 Nisan 2004
Gitsem mi?  
astrid
" Soguk bir odanın, ortamı ısıtmak için pembe renge boyanmıs duvarlarına yaslanmak zorunda kalacak olacagımı bile bile gitmek istiyorum. "


:AIEE:
Bitince nereye gidicez bilir misin sen? Yolu kim gösterecek bize? Yoksa el yordamıyla kendimiz mi bulmak zorunda kalacagız?
Geri dönmek istersek ne olacak peki? “Ben burayi begenmedim” dedigimizde ilk otobüsle geri mi postalanacagız, yoksa bir odanın köşesine fırlatılıp begenmeye mi zorlanacagız?

Gitmek istiyorum artık… Soguk bir odanın, ortamı ısıtmak için pembe renge boyanmıs duvarlarına yaslanmak zorunda kalacak olacagımı bile bile gitmek istiyorum. Hemde size bir secenek sunmuyorum, yada sormuyorum, kısaca ve acıkca beni gönderin diyorum. Deli miyim? Bilmem… Sanmıyorum. Deli olsam şu ana kadar coktan gitmis olurdum herhalde. Yada deli olsam, kendimi size bir acıklama yapmaya mecbur hissetmezdim. Degilim heralde… Yok, yok deli falan degilim ben.

Sana da gel desem mi acaba? Bu konuda cok kararsızım. Gel desem çok mu bencilce olur? Senin de kendine ait bir hayatın var her ne kadar ben kabullenemesemde. Seninde kendi arkadasların, belkide tek basına gitmek istedigin, benle paylasmaktan hoslanmayacagın yerler var. Hem kim bilir, belki gidecegim yer ikimize yetecek kadar büyük degildir, yada belki ikimizi birlikte kabul etmezler. Ben daha once gitmedim hiç oraya, seni pesimden kotü bir yere sürüklemek istemem.

Yemekler nasıldır acaba? Bak bunu daha once düsünmemistim… Yemeksiz olmaz şimdi. Ya kötüyse, ya aynı bizim yemekhanenin yemekleri gibi “yemek” demek icin bi şahit gerektirecek bulamaclarsa beni yemege zorlayacakları sey? Ama bir saniye… Benim orada yemege ihtiyacım olacak mı ki ben şimdiden bunu düsünüyorum? Yemege hiç ihtiyaç duymayabilirim belki… Minik beyaz haplarla beslenirim o zmn… Hem bir süre sonra onlarada ihtiyaç kalmaz zaten. Yemekler… Yemekleri kafama takmam için henüz erken.

Asıl mesele yol. Nasıl ve neyle gidecegim o kadar yolu? Bilirsin, ben sevmem uzun yolculukları. Arabada uyuyamam da zaten, kabus gibi gecer, daha dogrusu gecmez, saatler. Bak, bu ciddi bir sorun işte. Mesafesi ne kadardır bu yerin? Yemekleri ve ortamın güzelligini geçtim şimdilik ama ya yol? Gecenlerde bi arkadas konusurken duydum, baya uzakmıs.

Ben vaz geçtim ya, gitmicem. Belki ileride kısa bir gidis yolu bulurlarda öyle giderim… gidiş dönüs bilet falan, fena olmaz…



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın bireysel kümesinde bulunan diğer yazıları...
Isimsiz Paranoya

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Tüy Yumagi
Kirik Kalpli Porselen Bebek
Bende Havayla Birlikte mi Karariyorum?
Patiler


astrid kimdir?

Bazen birini tanimamak onun hakkinda yanlis düsüncelere kapilmayi önler. yada bazen insanlar kendilerini istemeden de olsa yanlis tanitir. . . birini tanimanin en güvenli yolu, o kisiyi içinden geldigince kesfetmektir.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © astrid, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.