Sevmek bir başkasının yaşamını yaşamaktır. -Balzac |
|
||||||||||
|
İç titreten soğuk ve yine can dostum uzun bir gece yağmur azgın dalgalar gibi penceremi döverken her damla kirlenmiş şehri ve bedenleri kırklıyor.. Televizyonda hava durumu Meteroloji tüm yurt da kar yağışı ve Fırtına beklendiğini söylüyor,Radyo da Sezen Aksu şarkısı "İkinci Bahar" ikimizin şarkısı Telefon numarasını tuşluyorum kapalı..!.. Binlerce kez konuk ediyorum beynime,sorduğum soruların yanıtları hep evet oluyor sıradan bir yaşam düşlüyor yeniden şehirler,sokaklar ve yeni öyküler kurguluyorum ikimiz için... Sıcak diyar ve iklimler de dolaşıyoruz,gözlerimi kapatıyorum gülen yüzüyle karşımda duruyor içim sıcacık oluyor artık kim korkar soğuk havadan diyorum kendi,kendime daha sıkı sarılıyorum ona... Yaşayacaklarımı tek,tek fotoğraf kareleri gibi tab ediyorum aklıma.. Kendimle savaş halindeyim iç yakan dudak,Fisunkâr göz ve ahnazı dile getiren güzellike direnmeyeceğim bu sefer... Cesaret haydi deli gönlüm bu kez sessiz kalma yarın çok geç olmadan sevdiğini söyle ona... Gece nöbetini güne teslim ederken sabahın ilk ışıkları penceremden içeri sızıyor şehir bembeyaz kar altında bir an önce sesini duymak için şehrin kucağına bırakıyorum kendimi Telefon numarasını tuşluyorum çalıyor...! Günaydın diyorum , seni seviyorum..! Günaydın bitanem bende seni,sesindeki sıcaklık içimdeki tüm buzulları eritiyor.. Bana uyku borcun çoğaldı bakalım bunları nasıl ödeyeceksin dediğimde gülüyor.. Ellerim cebimde,sessizce şarkımızı mırıldanıyorum.. İkinci bahar yaşıyor ömrüm gel benim yarim oluver şimdi...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © baki baykal, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |