Geçenlerde öyle boş boş kanal değiştirirken bir baktım ki kanalın birinde ŞİRİNLER var. Çocukken bir TRT vardı bide bir özel kanal,star 1.O zamanlar yeni açılmıştı star ve genel yayın yönetmeni kimse çizgi filmleri sabahın beşine koyardı. Bizde TRT’nin çizgi filmlerinden sıkıldığımız için üşenmez saat 5te kalkardık,çocukluk işte. Ben en fazla şirinleri severdim. Hatta bir ara işin ucunu kaçırıp evi terk edip şirinler köyüne göç etmeyi bile düşündüm. Tam ben böyle çocukluk anılarımı kıpraşmış bir şekilde şirinleri seyrederken içeri ev arkadaşım geldi. Önce beni biraz süzdü,sonra yavaşça koltuğa oturdu ve başladı konuşmaya. “Ortak kanalı değiştirsene herhalde bu saçma şeyi seyretmeyeceğiz” deyince “Yok abicim biraz seyredelim,hem dedim neresi saçma” demez olaydım. Meğersem herif şirinler üzerine uzmanlık tezi hazırlamış. Başladı anlatmaya “İlk önce bu köyde bir adalet sistemi yok. Usta şirinin sonra pastacı şirinin bütün gün anası ağlıyo oraya koş buraya koş,uykucu şirin ooh keyf. Ya adamım sende kalk bir işin ucundan tut desen yok. Tabi şimdi ben uykucu ya da bir şey diyemem. Oda haklı. Kalkim bir işin ucundam tutim dese misyonu zedeleyecek. Adam uyumakla yükümlü. Neyse esas saçmalık bence şirine de. Ulan koca köyde bir tane şirine olur mu? Zavallı kız bir başına . Yani ALLAH korusun şirineye bir şey olsa köyde herkes tuttuğunu ..He bide bebek şirin var. Tamam belli ki anası ŞİRİNE. Ama babası meçhul. Hayır ilerde bebek büyüyecek babasını soracak. Ne diyecek o zaman şirine “Köydeki tek şirine bendim,tabi bu şirinlerinde bazı istekleri oldu. O yüzden yavrum,köydeki herkesin baban olma ihtimali var.” denmez yani yanlış olur. Bence bir an evvel çocuğa DNA testimi yaptıracaklar yoksa ŞİRİN baba misyonu gereği çocuğun üstlenir mi bilemem. Maazallah çocuk öyle ortada kalırsa şirinler köyüne yeni bir karakter olur yani, PİÇ ŞİRİN diye.” Demesine kalmadı değiştirdim kanalı. Al dedim ne bok izlersen izle bari bırak da şirinler şirin kalsın.”