İnsanlığın hangi filizi köreltilmek istenmişse, tersine o filiz daha gür büyümüştür. -Freud |
|
||||||||||
|
Hiç olmazsa bu kerelik Kapat dudaklarını sımsıkı, Gücü yetmese de dişlerinin Sus........ Dudaklarında kalsın o son söz. Bebek gözlerinde görmüştüm ilk kez Bu kadar güzel, Bu kadar sıcak olduğunu gülmenin Gülümsemenin.... Gitme...... Birşeyler eksilir yokluğunda bil ki, Bir akşam çöker üzerine Bir yalnızlığım düşer duvarlara Tırnağımla kazıdığım adına Daha kaç kez yanmalı günlerce, Ağzımda kaç kez çiğnemeliyim adını? Ve kaç kez vurmalı yüzüme Her girişimde duvarda ki yalnızlık? Gitme....... Katili olmalıyım daha kaç gecenin, Kendi yüreğini avutamayan adam Bu kenti ve gecelerini bilmem ki Ne kadar avutmalıyım gözlerimde? Kaç takvim eskitmeliyim daha yokluğunda? Bilmiyorsun aaah bilmiyorsun Yavan pas tadında bir rüzgar eser ki Ne mümkün yutmak sevdadan uzak bu kentte. Haziran aaaah ille de haziran Yanarken ellerim binlerce güneş saçlarında Saçlarını yıkardım haziranda, Haziran ki resmidir gidişinle yıkılışımın. Yokluğunda birşeyler eksilir Gitme...... Gözlerinden uzak Gözlerinden ayrı mavi Yalnızlığını bırakan bir tren geçerdi, Unuttu buraları o da geçmez oldu artık Işıl ışıl gözleri yeşil Bir çocuk vardı hani gülerdi boyuna Bilmiyorsun bıraktı çalmıyor o da Yorgun baba yadigârı gramofonu, Ah bu türküler onlar, Onlar da avutmaz oldu yokluğunda Gitme.......... Birşeyler eksilir gidersen Kaçak gezdiğimiz bu kentte, Gölgenin düştüğü şu kaldırım Yürüdüğün şu yol, bu iskele Sonra terinin bulaştığı eski kayık, Tenine dokunan deniz eksilir Yarım kalır birşeyler, Sen gidersen soframdaki ekmeğim, Ekmekteki tuzum eksilir Tadım eksilir bil ki Gitme....... Gitme n'olur bırak Bırak şuracık da kalsın gözlerin.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ali Aldemir, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |