Deney, herkesin hatalarına verdiği addır. -Oscar Wilde |
|
||||||||||
|
Girip çıktığım ve tat almadığım Kaçıncı meyhane, kaçıncı şişe bu Tabakamda son sarımlık tütünle Düştüğünden beri içeri sen. Kafam mı çok dolu Ulan yoksa bu şaraplar mı defolu Anlamadım ne iştir bu? Sabah da olmaz şimdi bu kafayla, Sık sık sorar oldu Valide sultan bu ara Biraz serzenişle az da sitemle, Arayıp sormaz oldu yine Özledim burnumda tütüyor hayırsız diye, Varmadı dilim içeri düştüğünü söyleyemedim Bilirim sana düşkünlüğünü, Üzülme sen tatlı canını sıkma Gelmese bile zorla alır getiririm dedim. Yeminle söylüyorum sana Hayatımda ilk kez yalan okudum Ateşler içinde valide sultana, Sonra da kendi kendime Neyi getiriyorsun Araba mı çağırıyorsun dışarıdan Elma, armut mu alıyorsun yoksa pazardan, Sen ne saçmalıyorsun Adam içeride oğlum. Az önce geldi mektubun sitemlerle dolu Valide sultanı çok özlediğini Bir de kafaları çektiğimiz akşamları yazmışsın, Bilirim şimdi dumandır kafan Atmadan sen ki iki tek Gece, gündüz demez Farketmez yağmur, çamur Atardın sokaklara kendini Bu yüzden kaç kez sabahladım Sabahcı kahvelerinde Beni bekliyordur Gardiyan sesinde kulakları Uyku da tutmamıştır şimdi gözleri, Ne söylenir ki böyle birine İşte bu nedenle, Sırf bu nedenle girmiyor ayaklarım içeri O kapıdan görüş günleri.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ali Aldemir, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |