En büyük mutluluk ve en büyük sıkıntı anlarında sanatçıya gereksinme duyarız. -Goethe |
|
||||||||||
|
Aşk’a Batırılmış Ölüm Saatleri… Ölümü andıran bir sessizlik vardı erafta... Sonra bir kükreyiş, bir gürleme… Heyecandan kalbi duracaktı neredeyse… Kapıya doğru ilerlemek istedi. Ancak aşkı bunu engelledi., İlk düşündüğü İva oldu. Sudan çıkartılmış, soluk benizli bir erkek cesedi Çöreklendi gözlerine. Ardından ağıtlar. Nefessiz öylece yatıyordu yerde. Kıpırdamadan. Teni kül rengiydi. Dudakları yarı açık. Gözlerinde bir kanmışlık. Hiçbir şeyin geri açamayacağı bir kapanmışlık. Kıvırcık saçları hiç olmadığı kadar renksiz Ve siyahın en hafif tonuyla renklendirilmiş gözler… Kaşları artık güzelliği simgelemek istemiyorlardı . Cesedin üzerine atılmak istedi. Yapamadı. Sarılmak istedi. Olmadı. İç parçalayıcı bir böğürme duyuldu. Bunun kendinden geldiğine inanamadı. “İva” diye bir ses kayboldu semalarda. İva’nın kendisi kayboldu. Sesiz bedeni ölümü haykırıyordu. Cennet ve cehennem kıpırdamadan durdu. Düşünceleri bir toz bulutu oldu havada. Tesadüfen kainatı yarattı. Sevgisi bu kainata karıştı. Acısı tanrılaştırdı onu. Boğazında çözemediği bir düğüm olmuştu sessizlik. Ölüm döşeğinin pis kokusu burunları yere düşürdü. İva diye bir parça koptu yüreğinden ve toprağın kokusunu topladı üzerine. Acıyla karışık bir şimşek çaktı. Ve içindeki sevgiyi tetikledi. İva diye bir şeyi vurdu sevgi Ölüm diye bir gerçeğe karıştırdı. Acılar çok uzaklarda harmanlandı. Rüzgar acıyı toplayıp getirdi. Kainat yandı, söndü. Hiç kimse anlayamadı bunu. Mor dağların ardında bir güneş batıyordu… Mor Ölüm’den…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mutlu Haspolat, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |