..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Dünyayı isteyen bilime sarılsın, ahireti isteyen bilime sarılsın; hem dünyayı hem ahireti isteyen yine bilime sarılsın" -Hz. Muhammed
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Anılar > mehtap inan




1 Ocak 2005
Sonbaharım  
mehtap inan
Neden sanki amaç için yazmalıyız içimizden geçen her bir yağmur damlacığı gibi kimi zaman berrak kimi zaman da toza dumana bulanmış duygularımızı?


:BEBC:

Sonbaharın gelişiyle mi aydınlanır insanın bazen yüreği? Uzun zamandır almıyordum kağıdı kalemi elime nedense hep sonbaharda veya kışa girerken anımsıyorum hatıralarımı, bir kağıda döküyorum hepsini amaçsızca! Neden sanki amaç için yazmalıyız içimizden geçen her bir yağmur damlacığı gibi kimi zaman berrak kimi zaman da toza dumana bulanmış duygularımızı? Bense yazmanın nasıl bir şey olduğunu daha çok küçük yaşlarda biliyordum. Kendimle belki de tanışmam benim kendimi anlattığım yazılarımda olmuştu; kimi zaman buruşturup attığım kağıtların arasında buluyordum kendimi kimi zaman da herkesin okuduğu meşhur kitaplarda, kitap okumayı seviyordum ama hiç bir şey yazı yazmamdan üstün gelemiyordu, tıpkı şimdi olduğu gibi…
Satırların arasında kaybolup gidiyorum, tıpkı eskisi gibi! Zamanın nasıl geçtiğini anlamıyor insan yazı yazarken, belki de anlamak istemiyor! Bir bakıyor akşam olmuş veya sabah! Bense genelde sabahlar olsun istiyorum hayatımda, sabahlar olsun neşeyle, sevinçle uyandığımız, ne dünden kalmış çözemediğimiz problemlerimiz ne de haftanın yorgunluğu olsun sabahın serinliğinde, bir de kuşların sesi eklenmeli bu neşe dolu sabaha tıpkı çocukluğumuzda olduğu gibi neşe ile uyanmalı insanlar. Hiç unutmuyor insan çocukluğundaki o güzel anıları; nasıl unutulabilir ki! Meşe ağacının başında oynanan oyunlar nasıl unutulabilir ki, çamurdan yapılan yemeklerle süslenen küçük evcilik oyunları! Hele gecenin ürkütücü karanlığında hiç kimseye aldırmadan oynanan saklambaçlar! Sonra sabaha kadar deliksiz bir uyku ve yine kuş sesleri arasında yeni bir sabaha günaydın demek… Kaç kişi unutur bu sabahları? Ama kim ne derse desin unutuyor insan, bu kargaşanın içinde kendisini bile unutuyor…
     Şimdi nerdeyim, ne yapıyorum kendim bile bilmiyorum desem yalan olmaz, başka bir alemdeyim şu anda, bambaşka… Sevdiceğimse çok uzaklarda, biliyorum beni düşünüyor ama bu bambaşka şimdi! Şairin dediği gibi; uzaktan sevmek olmaz gel yakına, yakına…



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kordon'dan Esintiler

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sensizlik [Şiir]


mehtap inan kimdir?

Benim doğuşum öykülerimle ve öykülerimin doğuşu düşlerimle gerçekleşti. . .

Etkilendiği Yazarlar:
yaşar kemal, özdemir asaf...


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © mehtap inan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.