..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşam ciddi, sanat neşelidir. -Schiller
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Deneysel > Meaglin Ancalime




20 Mayıs 2005
Neşe  
Meaglin Ancalime
Neşeli bir gün.


:AIBC:
Neşeli çocuk cıvıldamaları eşliğinde girdim köyden içeri, heryerde bir sevgi seli heryerde bahar, heryerde mutluluk, rahatsız oldum bu şefkat sağanağının içinde. Küçücük bir çocuk geldi yanıma, en yeşil yapraktan daha yeşil gözleriyle baktı gözlerime, esir etti karanlığa tutulmuş ruhumu, çırpındım o ufacık çocuğun karşısında, uzattı elini dokundu terli avuç içime, kavradı gece gibi kararmış, boğulmuş ruhumu, bir şimşek çaktı gözlerimde. Sıktım minicik elini elimde bırakma dedim beni bu zalim kör karanlığa, güldü bana en şefkatli haliyle, yaklaştı, kızarmış yanaklarıma kocaman bir öpücük kondurdu, rahtsın artık dedi bana. Gülümseyerek uzaklaştı yanımdan, hoplaya zıplaya koşuyordu yemyeşil çimenlerin üzerinden. Neşeli bir şarkı çaldı yakındaki müzik çadırından, sardı benliğimi kör etti kararmış kömürleşmiş varlığımı. Açtım gözlerimi yeni bir şafağa, mutluydu artık bedenim, kurtulmuştu tonlarca yükün ağırlığından, ayaklarım benden izin istemeden kaptırdılar kendilerini melodinin notalarına. Gülüyordum, yoksa bana mı öyle geliyordu hayır hayır gülen benim, yanılmıyorum ilk defa. Minik afacan hopladı sırtıma minnacık elleriyle örttü aydınlanmış gözlerimi, dedi ki “söyle bakalım kimim ben”, hiçbir tereddüt göstermeden konuştu dudaklarım, “sen bir meleksin, hayatımı kurtaran.” Birkez daha koşarak kaçmaya başladı ama ben artık biliyordum kim olduğunu çakan bir ışıkla ufacık bedenin sırtındaki belli belirsiz kanatlar aydınlığa çıktı, durdu ve baktı yeşil gözleriyle, merhamet vardı o gözlerde sevgi vardı, yanaklarım ıslandı akan gözyaşlarıyla. Yere indi bakışlarım gözyaşlarımın düştüğü toprağa, siyah bir çiçek büyümüştü ayaklarımın dibinde, kopardım hiç düşünmeden attım ateşe. Sırt üstü uzandım ölümde ve yaşamda kadim dostum toprağa, bir ışık huzmesi belirdi kafamın üstünde, saçlarımı okşadı arkasında kalan yıldız tozlarını yüzüme serperek yok oldu masmavi gökyüzünde, teşekkürler Tanrım bana yol gösterdiğin için.

.Eleştiriler & Yorumlar

:: iyi yolcuklar
Gönderen: Murat M. UĞURLU / İstanbul/Türkiye
4 Haziran 2005
Hep böyleyse yaşam, iyi yolculuklar..




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın deneysel kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ruhum Artık Özgür Olmak İstiyor

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kapı Kapalı
Son Mektup
Karga
Ağlayan Şehrin Hikayesi

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Hep Sen [Şiir]
Bir Nefes Duman [Şiir]


Meaglin Ancalime kimdir?

Ruhunu yiyip bitiren derin çıkmaz karanlıktan kurtulmak için, içimi kağıda döküyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
Kimse.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Meaglin Ancalime, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.