Barışı bulacağız. Melekleri duyacağız, göğün elmaslarla parladığını göreceğiz. -Çehov |
|
||||||||||
|
Hayalet avcıları edamızla merdivenleri doldurduk. Henüz kaptanımızı seçememiş olsak da kepçe kulaklı Volkanlımız ve Doktorumuz vardı. Diğer siteden ithal ettiğimiz çekik gözlü Mayamız da. Uzay gemimiz; lastiklerine varıncaya kadar çalınmış murattan kırma bir serçe. Sırrı hiç gidemeyecek olmasında. Biz ışınlamadığımız sürece. Diğer çocukların aksine hayali arkadaşlarımız, olmadı. Karasinek, sivrisinek, karafatma, cılız kelebek… Hepsinin ayrı birer marifeti vardı. Bizler onlara sahip olduğumuz için, seçilmiştik… Karasinek; vızıldaması ile kulakları sağır edecek humatu yıldızının sesine sahip. Sivrisinek; en gelişmiş radarlardan bile gizlenme yeteneğine. Karafatma; görünmezlik meziyetine. Cılız kelebek de bizim dünya ile bağlantımızı sağlayacak, melek. Geçen gece, hiç gidemeyecek uzay gemimize sırf moral olsun, diye otobandan geçen gelişmiş kara taşıtlarının sesini kaydetmeye, gittik. Bir, iki, üç, beş ve çok daha köpek ve kedi can çekişmekteydi bariyer kenarında. Yasal zehirlerle, zehirlenmiş. Atılganın seyir defterine not; Siz misiniz Allahın gazabından korkan soytarılar. Siz misiniz dünyayı istila eden eblehler, Siz misiniz vicdanı mühürlüler… Çağırın uzaylıları, memleketime kıyamet gelsin. Koyunla sırat geçilecek ise… Köpeğin abalısına vurun. Oynamıyorum!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Nida, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |