Yaşamdan korkmayın çocuklar. İyi, doğru bir şey yaptınız mı yaşam öyle güzel ki. - Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Sana olan aşkımı anlatıyorum yine sana ama anlamıyorsun.Belki de anlamak istemiyorsun.Sana muhtacım sevgilim .Sen benim neşem , tazeliğim , gençliğimsin .Doğa baharı bekler ben seni bekliyorum.Güzelliğini anlatmak istiyorum sayfalarca kalbimin kraliçesini tanıtmak istiyorum krallığıma . Müsadeet bana sana olan aşkımı senin kollarında anlatayım hayata . Bekliyorum hala seni belki gelirsin diye.Gelirde bir gün kapımı çalarsın diyerek bekliyorum sabahları .Günler böyle geçiyor sensiz ,çaresiz.Hayatım sensiz son demlerini yaşıyor.Böyle bir aşkı yaşarken ben sen nerelerdesin? Dayanamıyorum artık bu acı veren vuslata.Ölümü tatmak istiyorum sana olan aşkımla.Ölümü senin güzelliğin için istiyorum .Seni mezarımdaki haşerelere anlatırım acılar içerisinde.Bütün canlılar senin güzelliğini duymak , dinlemek için gelirler mezarıma .Ama sen üzülme bu ölüm karşısında .Üzülme çünkü ben geri geleceğim .Tekrar duyacaksın sesimi gökyüzünde.Yine göreceksin beni telaşlı ve korkunç.Mahşer günüdür o gün .Seni bulmak için ortalığa düştüğüm vakit anlayacaksın aşkımın sonsuz olduğunu .Anlayacaksın ama herşey bitmiş olacak . işte o vakit kalbimin kraliçesi olan sen ,diz çökeceksin sevdamın önünde.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © semrina, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |