..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Mutlu köle çoktur. -Darwin
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > barış durak




13 Nisan 2006
Buğday Taneleri  
barış durak
dökülen kırıntıları toplamak


:BFFA:


Yerlere dökülmüş sevgi kırıntılarını toplamak derdindeydim,ekmek kırıntıları gibi,bilirsin öyle yetişmişiz,Öyle öğrendik,günahtır,üzerine basılmaz nimetin.En büyük nimet değil midir karşılıksız verilen sevgilerin Dergah'ta buğday tanelerini savururlar ya güvercinler ürkek, titrek, hep gözleri insanlarda bir taraftan taneleri toplamak telaşında,İşte benimkisi de o hesap be güzelim.Bir kaç sevgi kırıntısını kurtarırım belki ezilmekten.Sevgileri toplar tamamlarım belki,yüreğimdeki parçaları,hep eksik kaldığını hissettiğim.Dostlukların peşindeyim,bir kır kahvesinin tahta sandalyelerinde oturup yudumladığımız o tavşan kanı çayın sıcaklığı gibi içimizi ısıtan dostluklardı benim aradığım,nerden bilebilirdim be güzelim.Nerden bilirdim aslında sevgi ve dostluk arayan yüreğimin,bir balıkçının ağlarına takılan tek bir balık gibi çırpınan ve özlemlerinle sarmalanan bir ağın içine düştüğünü.Hiç böyle bir tat almadım hayattan,yaşadığım tüm dostlukları,tüm sevgileri serdim önüme tek tek yeniden yaşar gibi sanki ve bunca yıl yaşadığım özlemleri,Olsa olsa gün batımı aşkıdır bu,batan güneşi birlikte seyredip sonra birlikte yummak gözleri.Ve sonsuz maviliğin kucağında birlikte yelken açmak ufuklara.Dümene ihtiyaç yok artık,yolculuğun sonu nasıl olsa Her yeni son,yeni bir başlangıçtır bu sonsuzlukta.Kapını ne zaman,kimin çalacağı belli olmaz hiç habersizce çalıverir kapını bir açarsın,bir açarsın,bir açarsın.Bir açarsın ışıl ışıl yıldızları andırır gözleri Ve dudaklarından dökülen, sonsuzluğa sürükleyen bir aşk melodisi.

Güzel olan da bu değil midir be güzelim?Dalgalara aldırmadan ve rüzgarı alıp arkana.Bir başıma yelken açmışken yeni yalnızlıklara.Hiç beklenmedik bir anda çıkıp ortaya.Bir elin sarılması,bir başın göğsüme yaslanması.Ve raksetmek hoyratça,mavi sulardan bir halının ortasında.Güneşin ferinin söndüğü zamanlardayız artık.Kızıllığının yapraklara karıştığı,O güvercinlerin unuttuğu bir buğday tanesinden yeşeren.Aşkın zamana karşı çıktığı Nedir beni darmadağın eden,nedir bu duygu içimdeki.Olsa olsa gün batımı aşkıdır bu,batan güneşi birlikte seyredip sonra birlikte yummak gözleri.

Ama artık gözler görmüyor ve hiç görmeyecek.


.Eleştiriler & Yorumlar

:: güzel
Gönderen: Kâmuran Esen / Bolu/Türkiye
11 Mayıs 2006
Merhaba; Sevgi kırıntılarını buğday taneleriene benzetmek ha!Güzel!.....Çok rahat okunuyor yazılarınız.Bir bardak su gibi.Akıcı, yalın ve içten bir anlatım.Başarılı çalışmalarınızın devamını dilerim...Sevgiyle kalın...Kâmuran ESEN




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Niye Beni Ataşlarda Yandırdın
Kapı Çalıyor
Masal Biter
Varmıdır?
Gözler
Aşkın İki Yüzü
Sevmeler Hep Ağır Gelir İnsana
İnsan Sevince...
Sevgi Güzel Bir Şey
O Benim Anam


barış durak kimdir?

Hayat herşeye rağmen güzeldir. Sizde bu hayatı hep güzel yaşayın.

Etkilendiği Yazarlar:
Attila İlhan,Tuna Kiremitçi,Can Dündar,Ahmet Altan


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © barış durak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.