..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsanların arasında yaşadığımız sürece, onları sevelim. -Andre Gide
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > barış durak




5 Mayıs 2006
Aşkın İki Yüzü  
iki yüzlü aşk

barış durak


Aşk güzel bir şey ve hiç zaman kaybetmeden aşık olun


:BHEF:
AŞKlN İKİ YÜZÜ

Herkes mutlaka hayatında birilerini aşık olmuştur. Öğrencilik yıllarında güzel ve genç öğretmenlere yada hiç haberleri olmadan okuldaki kızlara yani mutlaka aşık olunmuştur. Tabiki bu aşklar çok saf ve güzellerdi. Bu aşkları yaşamak insanın ömrüne ömür katan bir şeydi. Çünkü aşık olmak öyle kolay bir şey değil. Herkes aşık olamaz,sevemez ve sevdiği zaman aşkı için herşeyi göze alamaz. Ama aşkın çok farklı iki yüzü vardır. Aşık olunca insanın gözü bir şey görmez,bazen adate kara sevda misali gibi olur. Gözü aşık olduğu kişiden başkasını görmez. Her yerde onun ismini sanki okur. Heryerde onu görür sanki. Yemeden içmeden kesilir. Dünyası adeta tersine döner. Herşey artık çok farklıdır. Çünkü aşık olmuştur.

Ama yinede aşk çok güzel bir şeydir. Her ne kadar aşkın ikinci kötü yüzü olsa da aşk yaşanmalı ve tadına hiç doyunmayan bir yiyecek gibi doymamalı. Çünkü insan aşka doymaz hep yemek ister. Kim aşka doymak isterki,bence hiç kimse. Ama herkes aşkın güzel yüzünü yaşamak ister. Kimse aşkın gerçek olan ikinci yüzünü görmek istemez ve yaşamak istemez. Çünkü aşkın ikinci yüzü hep insanı üzer,acı çektirir,özletir. Aşık olduğunuz size bile bile aşkın ikinci yüzünü size gösterir ve sizi bu ateşe atar. Çünkü aşkın diğer yüzü adeta ateş gibidir. Yanar insan,tutuşur, adeta küllere dönüşür.

Kim küle dönüşmek isterki yada ateşte yanmak. Ama yinede bile bile kül olmaya,ateşlerde yanmaya insan kendini atar. Herkes aşkı doyasıya yaşasın,çünkü ömür öyle bir akıp geçiyor ki hiç farkına bile varamıyoruz. Aşık olalım,sevelim,ateşte yansakta,kül olsakta ve acı çeksekte.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Niye Beni Ataşlarda Yandırdın
Kapı Çalıyor
Masal Biter
Varmıdır?
Gözler
Sevmeler Hep Ağır Gelir İnsana
İnsan Sevince...
Sevgi Güzel Bir Şey
Buğday Taneleri
O Benim Anam


barış durak kimdir?

Hayat herşeye rağmen güzeldir. Sizde bu hayatı hep güzel yaşayın.

Etkilendiği Yazarlar:
Attila İlhan,Tuna Kiremitçi,Can Dündar,Ahmet Altan


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © barış durak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.