..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsanın en iyi tarafı ürperebilmesidir. -Andre Gide
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Yeraltı > LawLess




24 Haziran 2007
Ne Yedüğü Belirsiz  
Fanzin - Sokak Edebiyatı

LawLess


Ve benzincideyim.. bu gece farklı birşey var.. hakkaten farklı.. bi araba.. hayır farklı olan araba değil.. içindeki.. travesti.. bu adamın.. hayır hatunun.. ahh her neyse işte ne işi var burda.. genelde burda olmazlar.. sahil kenarında otlanırlar.. herneyse pek umursamıycam.. ve içeri giricem.. ahh polis.. onlardan hiç hoşlaşmıyorum.. ve duygularım kesinlikle karşılıklı.. lütfen kimlik sorma.. aksi halde tartışırız ve ikimiz içinde uzun bi gece olur.. ve benim yapacak hiç bi işim yok..


:BGJF:
Saat akşamın üçü hatta üçü on geçesi.. akşamın bu saatlerini seviyorum.. her yere çöken sessizlik bana huzur getiriyo.. birazdan dışarı çıkıcam.. sigaram bitmek üzere.. bu olay canımı sıkmaya başladı.. bakkaldan sadece 2 paket alabiliyorum..
babamın üçüncü pakedi duyması..kan davasına neden olabilir.. gerçi beni öldürmesiyle davada kapanır henüz bu davayı sürdürebilecek bi nesle sahip deilim.. ama olsaydı çok karışık bi dava olurdu kim kimi vuracaktı..


üçüncü pakedi genelde bu saatlerde.. benzinciden almak zorundayım.. aslında hoşuma gidiyo.. dışarısı fazla sessiz.. hiç birşey yok.. trafik bile akıp gitmek konusunda çelişki yaşıyo.. hoş trafiğe neden olabilecek üç arabadan fazlasını hiç görmedim...
belki akıp gidecek sürücü olmadığı için akmıyodur..

ve ewler.. apartmanlar.. tamamen bi düzensizlik içinde yanan ışıkları.. onlar kendimi iyi hissetmemi sağlıyo.. ve sokağın diğer sakinleri her gece bu yollarda farklı insanlar görüyorum.. tek ortak noktaları bana orman kaçkınıymışım gibi bakmaları..
ama değilim.. tek derdim sigaramı almak.. alıcam ve evime dönücem hepsi bu..

Ve benzincideyim.. bu gece farklı birşey var.. hakkaten farklı.. bi araba.. hayır farklı olan araba değil.. içindeki.. travesti.. bu adamın.. hayır hatunun.. ahh her neyse işte ne işi var burda.. genelde burda olmazlar.. sahil kenarında otlanırlar.. herneyse pek umursamıycam.. ve içeri giricem.. ahh polis.. onlardan hiç hoşlaşmıyorum..
ve duygularım kesinlikle karşılıklı..

ahh lütfen kimlik sorma.. aksi halde tartışırız ve ikimiz içinde uzun bi gece olur.. ve benim yapacak hiç bi işim yok..
teşekkürler..

bakmaktan fazlasını yapmadı.. ki hep bakarlar zaten.. daha fazlasını yaptıklarına pek tanıklık etmedim.. onlarda haklı.. neden birbirini öldürmek üzere olan iki gencin arasına girsinler ki.. sonuç olarak durum ciddi.. birileri ölecek.. ve buna karışırsa ölme ihtimali olanaların arasında yer alıcak.. daha da kötüsü.. eğer ölmesse.. akşam eve gittiğinde kadınına üzerindeki kan lekelerinin hesabını verecek..



Sana elli kere karışma şunların işine demedim mi.. kolay mı sanıyorsun bu lekeleri çıkarmak.. dır dır dır...
sus be hatun.. nerde benim diğer gömleğim ütüledinmi onu..
Kafana gömlek fabrikası düşsün inşallah.. dolapta ütüledim..



ahh polislik zor iş.. özellikle uzun süredir evliyseniz..

Herneyse artık içeri girmeme bi adım kaldı.. Ewet burda da farklı bişey var.. ama bu travesti değil.. yada travesti.. bilmiyorum anlayamıyorum.. ama eğer öyleyse yakışmış.. ne diyim.. ve bi başka polis.. yoo hayır polislerin travestilerle işi yok.. tesadüf onları bir araya getirmiş..ama bu olmayacağı anlamına gelmez..

ikisi de sigara alıyo.. bu gece sigara bitirmek için sıraya girmiş gibiyiz.. ve almak için tekrar sıradayız..

Öncelik polisin.. en önde o var.. iki malbora aldı uzun ve kredi kartıyla ödedi.. tamam biliyorum.. fazla detaya giriyorum.. ama amacım belli zaman geçirmek..

sıra ne yedüğü belirsiz olanda..
annemin sözüdür bu.. çok severim.. ne yedüğü belirsiz.. ewet başlık burdan çıktı..
herneyse o da malbora light aldı nakit ödedi..

arkasını döndüğünde göz göze geldik.. evet travesti.. ve evet kesinlikle yanlış doğmuş.. neyse sonradan düzeltmiş.. onlardan iğreniyorum.. onlarla birlikte olanlardanda.. tamam erkekliğin doğasında var abazalık.. ama fazlası erkekliten çıkar..

ve işte büyük an sıra bende winstonuma kavuşuyorum.. winston içerim.. kırmızı kutu.. ve nakit ödedim.. :)

paramın üstü ve dışardayım.. arabadaki polisle dükkandan çıkan kırma konuşuyolardı.. sohbetin ne olduğu konusunda bi fikrim yok..duymadım.. ve hayır onları okumiycam bi gram umrumda değiller.. arabanın önünden geçiyorum.. ve içerdeki bariz belli olan dışarı çıkıp bana bakıyo..

Gidip bi bilim kurgu efektiyle.. ağır çekimde uçan tekme atmak konusunda ciddi anlamda çelişkiler yaşıyorum..
İğrenç görünüyo.. bakışlarıda öyle.. ahh.. ne kadar iğrenç bi insan bu böyle okumak istemiyorum.. ama fazla göz göze geldik..
hayır size anlatmıycam.. sadece şunu söylüycem yaptığı işten fazla hoşlanıyo..

yoluma dewam ettim.. arkamı dönükten kısa bi süre sonra rahatladığımı hissettim.. Bakışlarını üzerimden çekmişti..

ve yoldan geçen ilk araba.. ağır ağır gidiyo.. yol senin bak keyfine..
he bu arada plakası 34 ksl 17.. harf yada rakam hatası olabilir.. ışık oldukça azdı.. ve markasını bilmiyorum anlamam arabalardan..

sokağın köşesi.. burayı anlatmak istiyorum size.. sağ tarafımda bizim sokağın girişi var.. ve tam sokağın köşesinde şok marketler zinciri.. yok zincir olduğu gibi deil.. burda tek halkası mevcut ahh çok kötü oldu neyse silmiycem tam olarak onun önündeyim.. ve dürümcümüz.. dükkanı kapatmaktan pek hoşlanmıyo.. ve bu çok iyi birşey.. en azından gecenin aç gençleri için.. oturup çayda içebilirsiniz.. oturup hiçbirşey de yapmayabilirsiniz.. ve bu sorun olmaz.. maksat hizmet.. az önümde sokağın tabelası var "şehit taner demir çelik sokak.." ewet bu tek bi sokağın adı eskiden G-1 Sokaktık.. ama Geçiciydi işte.. geçti ve şimdi adres vermek işkence haline geldi.. eski postacılar için sorun değil.. ama yeni yetme postacılar G-1 sokak denildiğinde bulamıyo..

tabelada ki oku izlersek eve doğru gidebiliriz.. yada yine ok yönünde biraz ilerledikten sonra sağa saparsak.. şokun arka tarafına gidebiliriz.. niye şokun arka tarafına gidelim ki.. dediğinizi duyar gibiyim.. basit canınız şarap istiyorsa ve görünmekten hoşlanmıyorsanız.. gidebilirsiniz.. orayı temizleyen birisi var ve kim olduğunu merak etmiyorum. ve kesinlikle karşılaşmak istemiyorum.. özellikle de oraya boş bi şarap şişesi bırakırken..

neyse şarabımız yok.. o halde ok yönünde dewam ediyoruz.. ekşioğlu blokları başladı.. bu ekşioğulları heryerde.. ne kalabalık bi sülale.. ciddi anlamda bi aşiret olsaydım.. onlara kafa tutmak konusunda en az üç kere düşünürdüm.. sorun güçleri değil.. yada paraları.. sorun bitmiyor olmaları.. ilk iki apartmanı geçiyoruz.. ve geldik.. evdeyiz..

Bilgisayar başında boş boş takıldıktan sonra.. ilacımızı alıyoruz.. ve uyumak umuduyla yatağa yöneliyoruz.. 10 dk geçti tık yok.. yarım saat ve daha fazlası yok.. saat gecenin beş buçuğu.. hatta beş otuz sekizi.. kalkıyoruz.. duvardaki saate bakıyoruz.. evet hala beşi yirmi geçiyo.. herneyse..tekrar bilgisayarın başına geçiyoruz.. dört adet uyku hapı daha alıyoruz..

bi sigara yakıp öykümüze başlıyoruz.. hayır olmadı.. öykümüzü bitiriyoruz..hmm ilginç oldu kasıtlı yapmadım ama hoşuma gitti

eee tatmin olmadınız mı.. ne bekliyodunuz öykü işte.. hergün aksiyon yaşamıyoruz.. eminim o travestiye uçan tekme attığımı duymak ve sonrasında gelişen olayları dinlemek hoşunuza giderdi.. ama hayır hiç havamda değilim..

dedikten sonra.. sitede yayınlamak için faaliyete geçiyoruz.. fakat sitede ufak bi sorun olduğu için yayınlayamıyoruz..

ve kaydet ve kapat..



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yeraltı kümesinde bulunan diğer yazıları...
ve Dilenci

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hüzünlerden Bozma Mutluluklar...


LawLess kimdir?

Gereksiz. . Bu alan deil. . ben. . Gereksz olan benim. .


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © LawLess, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.