Kurguyla gerçek arasındaki ayrım, kurgunun mantıklı olmak zorunda olması. -Tom Clancy |
|
||||||||||
|
Yapılan araştırmalar sonucu Almanya'da kitap okuma süresi kişi başına 32 dakika iken Türkiye'de bu oran kişi başına 8 saniye bu utanç verici bir durum bence...Gelin kampanyalar düzenleyelim kitap okumayı sevdirelim sorunların önüne geçeriz böylece yine eski osmanlı gibi herkes bizi konuşur hoşgörümüzü örnek alır böyle bir toplum neden olamayalım sadece okumak ve uygulamak yeter bence.Günde kaç saat televizyon seyrediyoruz 2 saat 4 saat bazen 6 saat onun yerine fazla değil 10 dakika kitap okusak birkaç kelime öğrensek fena mı olur.Önce insanlara bence kitabı sevdirmeli önemini hatırlatmalı sıkıcı kitaplar değil akıcı kitaplar yazılmalı böylece okuyucu iştahlı olur.Yazarada büyük iş düşüyor aynı tanzimat devrindeki gibi yapmalıyız anlatırken okuyucuyu bilgilendirme amacımız olmalı böyle olursa hem biz yazı yazmaktan zevk alırız hem de okuyucu okuduğundan zevk alır ve bilinçli bir toplum ortaya çıkar...Servet-i funuda ki gibi vermek istedigimiz mesajı gizli vermek zorunda değiliz dilediğimiz gibi verelim şimdi istibdab(baskı) yok istiklal var hüriyet var dilediğiz şekilde okuru bilinçlendirebiliriz.Bence daha biliçli bir toplum için bunlar şart eğer daha iyi,hoşgürülü bir toplum için yazarlar yazdıklarımızı birkez daha düşünelim kitabımın şiirimin amacı ne?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gokhan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |