Kendinden daha uyanık insanları işe aldığın zaman, senin onlardan daha uyanık olduğunu kanıtlamış oluyorsun. -R. H. Grant |
|
||||||||||
|
bir insan tam olarak ne zaman umutsuzluğa gömülebilir?En yakın arkadaşıyla yaptığı bir kavga ve bunun sonucunda yalnız kalacağı ya da arkasından konuşulduğunu duyduğunda aslında kimsenin onu sevmediği hissi. belki bunlar günlük ve fani hayatımızda yaşadığımız ,o çözümlenmesi çok zor olan sorunlar ya da bizim üzülecek bir şey kalmadığında,canımızı sıkmak için kullandığımız bahaneler.sizce? bugün tam bugün bir şeyin daha hakikatine vardım..fani hayatın aslında o kadar acımasız olmadığını(şimdilik).belki yakın birini kaybetmenin acısı bana bunları söylettiren.ya da hayatın en büyük yıkma eylemini gerçekleştirdiği an şu anda.bundan tam 10 dakika önce olup bitti herşey..belki 1 dakikasını bile almadı annemin.evet evet tam da öyleydi.abim az önce annemin üzerine şaka olsun diye bardağın dibinde kalan buz gibi suyu döktü.ki biliyor ki annemin en sevmediği şeylerdendir bu.evin içinde küçük çocuklar gibi koşuşuyorlardı..annem hırslar içinde elinde t-shirt 'ü abimin peşindeydi.tam o sırada telefon çaldı ki ben açamazdım çünkü abime şu donmuş evde kolayca hazırlanabilir hamburgerlerden yapıyor bir yandan da söyleniyordum..neden senin yemeğini ben hazırlıyorum diye!o anda dert edindiğim konuydu benim için.neyse ki o gürültü içinde abim telefon sesini duyup bir kaçış olarak atıldı.telefon daki anneannem idi.abimin: -bak annen arıyor diye anneme söylendiğini duydum. hiçbirsey olmamış gibi hamburgeri hazırladım ve bıraktım.elimdeki bir bardak suyumla telefon açılışından sonra annemle abımın gömulduğe odaya yöneldim.annem ağlıyordu.Bir elinde pamuk bir elınde asiton.daha 2 gun önce surduğu ojelerını çıkartıyordu.sanki biliyormuşum gibi : -anne zekiye teyze mi ölmuş dedım! annem o güzel yesıl gözlerinden akan yaslarla beraber ''evet'' dedi.ne yapıcağımı bilemez bir şekilde kalmıştım orda.annem : -o benım babaannem sayılırdı diyordu. anneannemın karsı apartmanında kızı ve torunuyla oturan o teyze için. ve hersey 15 dakika içinde oldu.annem üstünü değiştirdi ve evden çıktı ki bunu yaparken kendi kendine benım pilav yapamıcağımı ama arada gelıp bakıcağını söyluyordu.. diye anlattı küçük kız!belki o küçük kız hayatında ilk defa bu kadar acı verici bir olay yasıyordu.sanki oradaymışım gibi gözlerimden yaslar akmaya basladı ve devam etmesıne izin verdım..işte buydu ,haklıydı..hayatta bazı seyler bızım için çok büyük sorunlara neden olur!ama aslında umutsuzluğa kapılan o küçük kız şimdilik bunlara üzülüyorum sadece diyordu.haklıydı şimdilik..sonrası aynı..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © bujra, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |