"İnsanların bazen neye güldüklerini anlamak güçtür." -Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Mayıs’tı mesela 1’i, 5’i… Haziran’dı sonra en kırmızısından… En hazanından Eylül sonra.. Yoktu farkı Şubat’ın 14’ünün 15’inden.. Yoktu işte… Yağmur yağıyor.. Balkondayım… Üşümem gerekiyor, oysa sarısıcak içimin her yanı… Ankara her zaman olduğundan daha gri sanki… Deniz özlüyor gözlerim.. Kıyıda dalga sesleri sonra.. Bir de ürperten bir rüzgar. Deniz özlüyor gözlerim.. inanabiliyor musun? Siyahtan dönerken, hayatımın en gri yanından sızdın içime… Sözcüklerimi yitirmişken.. Cümlelerim kocaman birer noktadan ibaretken.. Sesim beni unutmuşken… sözüm bitmişken. En gri yanından sızdın içime.. Rengim değişti.. bakışım.. sesim.. nefesim... Önce sözcüklerim buldu beni, sonra sonra cümlelerim nokta özler oldu… Şimdi yazarken onarıyorum kendimi… kimi yerler yeniden boyanıyor rengarenk.. menteşeler değişiyor birer birer içimde. Yüzün hatırlamak istediğim suretlerin yerini aldı. Renkli Türkçe bir eski türk filminin orta yerindeyim şimdi.. duymuyor musun en nihavendinden aksak keman sesini?.. Rüzgar diyorum ben hala inadına… rüzgar diyorum, yüzün ürperiyor... rüzgar diyorum., gene de yetmiyor sesim. rüzgar diyorum.. sus diyor rüzgar.. susuyorum…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Zafer AKKAŞ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |