..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Kirazlar ve dutların tadını çocuklar ve serçelerden sor." -Goethe
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Aylin Alemdar




25 Eylül 2007
Yapacak Birşey Yok  
Aylin Alemdar
Gölgelerimi gölgede bırak


:BAFF:
Gölgelerim var her seferinde arkamdan gelen, benden daha koyu ve daha büyükler. Hatta bazen önüme geçiyorlar bu sefer ben düşüyorum onların peşine.
Bırakamıyorum onları, bırakmıyorlar beni. Gidin diyorum yanlız bırakın, yalın bırakın beni diyorum, dinlemiyorlar.
Bak şimdi de bunları yazarken elimin önüne düşüyorlar. Sayfanın neredeyse yarısını kaplıyor koyu gölgelerim. Belki de gece lambam yanlış yerden bakıyordur bana. Yanlış yerden gönderiyordur ışığını.
Bazen uzuyor gölgelerim bazen kısalıyorlar. Ama güneş bana dosdoğru baktığında işte o zaman kurtuluyorum gölgelerimden Sadece ben oluyorum. Net oluyorum. İşte o zaman güneşi iki kere daha fazla seviyorum.
Sana benzetiyorum ışık süzmelerini. Bazen arkamdan bazen önümden bakıyorsun bana ve her seferinde gölgelerimin koyuluğu ile karşılaşıyorsun. Halbuki bana direk bakabilsen ışığını saptırmadan, sağa sola çarptırmadan göndersen o zaman net göreceksin beni. İşte o zaman gölgelerim gölge olmaktan kurtulup bedende ruh bulacak belki, belki mavi, kırmızı yada ne biliyim belki beyaz olacaklar ama gölgelendirmeyecekler bende ki beni.
Aslında gördüğün gölgelerim senin bana gönderdiğin ışığın yansımaları, senin, günün, güneşin yansımaları. Gölge işte yapacak bir şey yok.
Eğer sende gece lambası gibi bakarsan bana yani yanlış yerden beni net göremiyeceksin hiç bir zaman ve hep elimin koyuluğunu göreceksin ama benim ellerim beyazdır.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Gökyüzündeki Çığlık [Şiir]
Denize Gitmiyorum [Şiir]
Turuncu Adam [Roman]


Aylin Alemdar kimdir?

Bir ben vardır bende bazen ben bile göremem bendeki beni


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Aylin Alemdar, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.