..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Umutlar, tersine çevrilmiş anılardır. -Anonim
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Derya




20 Şubat 2008
Bugüne Dair  
Derya
Soluksuz ilerlemek istiyorsun belki…Belki sımsıkı, sımsıcak tutmak…


:BJEE:
Biliyorum yüreğin yaralı, kırgınsın…

Soluksuz ilerlemek istiyorsun belki…Belki sımsıkı, sımsıcak tutmak…

Varlığını sergilemek, hissettirmek, oldurmak bir çok şeyi veya herşeyi.

Karmaşalık savaşına giriyorsun bazen kendinle, üzülüyorsun, bazen acı bir his kaplıyor içini bununla beslenmeyi öğreniyorsun bazen. O varken ve o yokken ki dönemlerin oluyor.

Anlamak? Kimi kendini mi? Dünyayı mı? Diğerlerini mi?

Bazen hiçbir şeyi anlamıyorsun kendini bile anlamadığın bir yer ve zaman oluşuyor hızla çevrende.

Çırpın çırpın, boğuluyor muyum ne?

Karmaşalıklar içinde bir denge arıyorsun, kendini arıyorsun. Bir ben oluyorum sonra başka bir ben daha sonra başaka bir ben…

Kendi ben’lerinden sıkılıyorsun, sonra sırayla geliyor, Dünya’dan, diğerlerinden. Sonra içini bir nefret kaplıyor. Hiç sevmediğin ama hırçınlığını besleyen bu duyguyu yaşıyorsun kısa bir süre.

Zaman geçiyor, duygu köreliyor. Rutin modlar başlıyor. Değişik modlar geliyor ardından. Sonra sonra sonra diyorsun…

Tekrar aynı haller…

Tamam kırgınsın, kırılgansın ama biliyorum dayanıklısın da…Geçiyor herşey, herkes…

Zaman sıfırlanmıyor elbet, hayatta…Ama düşüncenin boyutları, onlar yön alıyor, değişiyor farklılaşıyor. Onlar değiştikce sana yansıyor, hareketlere yansıyor, bütününe yansıyor.

Farklı bir ben buluyorsun, sonra aynı ben oluyorsun.

Birşeyler akıyor, geçiyor…

O an birşeyler oluyor, sen bakıyorsun…

Anlamaya çalışırken, geçiyorlar…Alışmaya çalışırken, geçiyorlar…

Sen olmaya çalışırken geçiyorlar, ben olmaya çalışırken geçiyorlar, biz olmaya gelmiyor…

Sonra , sonra, sonra tekrar…

Nerelerdeyim şu an…Ben, ruhum, bedenim, kalbim bir bütün mü aynı boyutta mı?

Arıyor, tam hissi, onu, o anı, değişik, çok farklı, duygusal biraz, biraz hüzünlü, aynı zaman da biraz çekici, biraz acı ve biraz isyankar, bazen çok hırçın bazen aşırı uysal…Git gel, gel git…

O an da bazen için de bazen dışında uç noktada gibi ama aynı çoğu zaman…

Sonra doğrulara kararlar, bu yolda yapılmayacaklar, yapılacaklar…Kendi hayatın, yaşamın…Git gel, gel git…

Uçsuz bucaksız bir yaşam, yaşam, yaşamak…

Çık dışarı, dışarı, açıl açıl açıl, uzaklaş ama yaklaş kendine…

Ve sonra…

Henüz bilinmiyor, henüz nokta yok, şimdiki gibi



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Umut Nedir?
Masal Yaşamak
Kumdan Ev
Ben'i Ararken
Merhaba...
Etki


Derya kimdir?

. . .

Etkilendiği Yazarlar:
...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Derya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.