..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Zaman dostluğu güçlendirir, aşkı zayıflatır. -La Bruyere
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Selçuk Dönmez




11 Nisan 2008
Yok Olmak Zamanı  
Selçuk Dönmez
yok olmak zamanı geldiği anlardan birinde çıka gelen cümlelerin ardarada dizilmiş hali...


:AHCI:
Yalnızlığında kendini yaşar insan. İyisini kötüsünü keşfeder. Kazançları ve yitirdikleri şerit gibi geçer gözlerinden. Yazdıkları okudukları dostları düşmanları yakasına yapışır insanın. Yapışması da gerekir zaten ve bir gün o yalnızlığa muhtaç kalacağını düşünmeden yaşar insan. O sessizlik en iyi dostundan bile daha iyi bir dost olacaktır ona. O alaycı kahkahalar ve kulaklarda çınlayan ayak seslerinin bir yansıması daha olmayacaktır yalan dolanla yoğrulmuş. Sahte bir gülümseme bir daha kapısını açmayacaktır insanların. İşte tüm insanlar kazanç ve kayıplarını o zaman öğrenecek ve anlayacaklar. Kimileri arkadaşlandı gitti, kimileri dostlandı ve kimileri sevgililendi terk etti. Hiçbiri önemli değil ki önemli olan insanın kendisiyle olabilmesi sonuna kadar ve sonsuza kadar. Ne zaman insan kendini kaybeder de teslimiyetini başkalarına teslim ederse o zaman asıl yalnızlığı başlar. Kendinde kendini bulamama gibi bir durum ortaya çıkar ve başkasının egemenliğinde yaşar kendi olduğundan habersiz. Bunun için sevmeyi sevmiyorum. Sevince değer değil kendimi veriyorum ve yıllardır yaşadığım kayıplar yeter, değil mi? Bence ve Sezence YOK OLMAK ZAMANI ŞİMDİ!



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bilmece [Şiir]
Kara Korkular [Şiir]
Yağmurun Dansı [Şiir]
Geçti Sanırdım... [Şiir]
İpler [Şiir]


Selçuk Dönmez kimdir?

İçimden geçenlerin dertli kağıda çok yorgun bir kalemle düşen izdüşümlerini paylaşmak istedim. . .


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Selçuk Dönmez, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.