Bütün sanatlarda insanı şaşırtan bir yan vardır. -Alain |
|
||||||||||
|
NEDENİNİ SORMA Nedenini sorma Çünkü bende bilmiyorum… Üzülmenin yararının olmadığını Açık yaraların sarılmasa bütün vücuda yayılacağını Daha on sekizimde öğrenmişim… Bir yandan ne kadar acı Bir yandan ne kadar güzel Biryandan ne kadar acımasız hayat… Neden insanlar hep mutluluğun peşinde Neden hep iyimser? Mutlu olmak Allah’ın bir lütfü mü? Yoksa yapılması gereken bir emir mi? Saçma ama merak ediyorum bazen Bazen diyorum ki kendi kendime Neden gülmek için bu kadar eziyet? Bir tebessümün peşine düşerken On hıçkırış çıkar karşına… Ama yinede kıyamazsın ona Elde etmek için onu On ne kelime bin haykırış istersin Sadistçesine… Sen mi elinde tutarsın onu O mu seni esir alır bilinmez Zaten zor olanı sever insanoğlu Nankörcesine… Çok kırdın kalbimi Sevmedin belki de beni ama Ne biliyim insanoğlu her şeyin Kibarını sever ayrılırken bile… Sevdiği arkasından tek söz söylemesin ister… Çok mu şey ister o da bilinmez Ama sevgi bitse de saygı tükenmez… Üzgünlüklerimi kapattım kalbimin Şu büyük güzel İstanbul’a Kıymetini bilememişim a güzelim Sen benim için meğer ne kadar değerliymişsin… Ağlarken çocuğunu avutan bir anne gibi Sarmalamışsın beni yıllarca bilememişim… Belki bir gün olur ya Bir umut var içimde belki bir gün İzmir’de Senin gibi sever beni… Sarıp sarmalarda zırhlarıyla korur kalbimi…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © didem, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |