Matematiğe, yalnızca yaratıcı bir sanat olduğu sürece ilgi duyarım. -Godfrey Hardy |
|
||||||||||
|
BİR SEN KIYAMADIĞIM CAN… Sonsuzluk gibi kalan ardı arkasız cümlelerde Sen vardın apansız çekip giden Kendimi koyduğum bir mektup sana ellerimde Bir kız çocuğu doğdu sesi duyulmayan bu dünyaya can veren… Sen demek hayatta aldığım nefesle eşdeğer Kabuğunu kırdım şu cihanın… oluyormuş meğer Saatlerim durmasa da zamana hükmedemesem de Fark etmez gönlümün güneşi aydınlatır beni Sen varsan eğer… Elalarına yeşilin bulanmış gözlerinde Rengi gibi karmaşıklığı anlatan bir çift zümrüt yüzünde Ben bakamasam da utancımdan bil ki çizgileri yüreğimde Kalbime çizilmiş bir resimdir başkası çizemez sakladım ellerimde…. Penceremin önündeki çiçeklerim solmaya yakın ama umutlu Havam ışıklarını göstermeye niyetli güneşi saklar ama bulutlu Gözlerim inci damlalarını sakladı senle kuruttu Ama ne yaparsam yapayım dokunduğum yüreğin buruktu… Sonunu bile bile durmazsın ya delirircesine Sevginin önü delilik….arkası mutsuzluk…. geberircesine Kokladım havanı karıştı nefesim nefesine Kelimeler o anda son buldu karıştı nefsim kederine…. Bir yer var inanıyorum... Sen yoksun orada ve mutluluk var gibi.. Sanki insanlar yaşar da ben nefes alırım gibi… Dediklerime gülen bir sensin biliyorum…. Gülmeye devam et ağlatmayacağım seni şiirlerimle…üzülürüm… Ben gidiyorum…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Didem Kayacan,İzmir, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |