Sevgi dünyadaki yaşam ırmağıdır. -Henry Ward Beecher |
|
||||||||||
|
14 yaşında gözlerini kapattığında en son gördüğü üstündekilerini parçalayan bir hayvandı.sonrasında iğneye benzer bir sızı:MANŞET 14 yaşında bir kız canice boğazı kesilerek öldürüldü henüz düşlerinin önüne geçmemişti düşünceleri,tatlı bir bahardı taze bir rüzgar.gözyaşıyla gitti düşlerinin bahçesine. Doğuştan mı acımasızdılar yoksa sonradan mı bu hale gelmişlerdi.insanların kafalarını kestiler.Bombalar attılar.Saldırdılar.Provake ettiler.acımasızdılar... Buymuş dediler sizin sorununuz düşlerinize sahi çıkmamak,öldüreceğiz, hayatınıza müdahil olacağız tecavüz edeceğiz ve siz hiç bir şey yapamayacaksınız.düşlerinizi de alın ve defolun ! siz düşlerken biz düşündük ve tasarladık sizin hayatınızı.korkaklar. duyuyorum seslerini hep böyle fısıltılar. Korkuyorum size bir şey olacak. Aylardan ekim öncesi yine son bahar.ne güzel demişler son bahar.kaç kere son.kaç kere ilk ve diriliş.biz yıkılan bahçelerimizi kaç sefer düzeltmek zorunda olanlarız? Düşler başlıyor, evde oyunlar, sıcak çaylar, uzaklardakiler, bayram sabahaları, neşeli çocuklar, elma şekerleri ve o şekerlerin zararlı olduğunu söyleyen haber bültenleri.lunaparktan korkanları zorla gondola bindirenlerEğlence başlıyor,aslında hiç bitmediki.Hiç bitmeyen kabuslarımız gibi! çocukların ne kadar saf ne kadar masum olduklarını söyler dururuz bizler ne vakit büyüdük ki? Eğlence başlıyor ve memleketten yağmur eksik olmuyor.Gözyaşlarımı tutamıyorsam ben size söylüyorum kesin bu yağan yağmurdada bir giz var. sahi melekler ağlar mı?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © özgür battal, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |