Aşk eski bir masaldır ama her zaman yepyenidir. -Heine |
|
||||||||||
|
Direnmezdim sensiz kalan yüreğimi senle doldurmaya… Şimdi elimde senle dolu olan umutsuzluk parçalarıyla Devam ediyorum hayatıma, kalbimde hayal kırıklıklarıyla Senle köhnelinmiş fikirlerimle bakıyorum hayata, yaşıyorum seni hiç törpülemeden Mutluyum çünkü karşılıksız aşkınla… Yüreğimde bir umut paresi Belki sen doldurursun yalnız geçen her gecemi Senin sevgin doldurur belki aşkınla kaplı bu deli kalbimi Akıllı işi değil seni sevmek Bu soğuk kış günlerinde her sokağın köşesinde seni aramak Belki çıkar karşıma diye deli gibi seni söylenmek bu kalbe Hiç akıllı işi değil inan… Sensizlik kokuyor her yer Seni yazıyorum, seni tek anlatabildiğim beyaz sayfalara… Seni anlatıyorum… Belki bir gün açıp ta bu senle dolu olan kalbi, Senin için çarpan yüreği bu beyaz sayfalardan okursun diye… Beyaz sayfalar kadar temiz benim aşkım sana Ben kalbimi sıcacık sevginle doldurman için seni bekliyorum, Beyaz sayfalar ise beni bekliyor her gece, Seni, aşkımı onlara anlatayım diye… Gerçekleşmesi mümkün olmayan hayallerim gibi Seni bekliyorum umutsuzca, bana gelmeni bekliyorum Silinip kaybolmuş zihnimde bir bunlar dolaşıyor, Bir sen varsın, aşkınla köhnelinmiş beynimde… Bu sensizken dayanılması güç gecelerde sana akıyorum özlem dolu yüreğimle Ufakta olsa bir umut besliyorum hala içimde, belki sende bir gün beni seversin diye… EylemÖzkan (06/11/2008)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Eylem, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |