..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Hayaller olmasaydı, umutlar dünde kalırdı. - Dolmuş atasözü
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yüzleşme > ertuğrul aziz (esved)




11 Kasım 2008
Yoktuk Biz...  
ertuğrul aziz (esved)
yokla varın karmaşasında söylenene uyuyoruz söylendiği müddettçe


:AIDF:
yoktuk biz varolmanın içinde. bir biçim yokluğundan yahut hacim kaplayamamış olmaktan değil, tersine kaplanılan hacmin başka varolmaları işgal ettiği düşüncesinden yoktukbir yerde.
yoktuk bir yerlerinde var olmanın. sustuk, mecburen, mecburken susmaya. sus doğmuştuk belki ve sesimizde yoktu içimiz olmayan her yerde. ve biz yoktuk hacmimizden başka ki boşaltılmış içiyle bizdik biz, dolu kalan yanlarımız görünmemeliden gelindikçe.
sesimiz dolu yanlara ait gösterdikçe yüzünü, kupkuru dudaklarımıza yalnız yankılar dokunacak bilyordukda, bilinmezdik içimize vurulmuş kilit kırılmadıkça.
bilin, bildikçe yücelin, bilindikçe, bilindiğinizce, bildiğimizce. ve bilmeye çalıştık boş kalmasın diye doldurulmuşluğumuz, bilemedik. hiç var olamadık, olamadım ki bilemedik var olmayı, vakit bulamadık ezberinden yokluğun.
ve virane bir saray soytarılar beklerken, bu yok yara içinde bir var irin tortusu olabildik ancak.

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Soyuttan somuta
Gönderen: YETER ÖZHAL / , Türkiye
17 Kasım 2008
Bence insanın kendini ifade etmesi ilk önce soyutla başlıyor ve siz bunu iyi ifade etmişsiniz,sonra somut olarak ben,sen,biz var olur bunu da ifade edişiniz güzel..Keşke daha uzun olsaydı...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yüzleşme kümesinde bulunan diğer yazıları...
Mahser Kuyruğu
Buraların Askları

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sınır
Bir Varmış Bir Yokmuş
Suni Yaşamlar
Kelimeler

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Platonik Düşünceler [Şiir]


ertuğrul aziz (esved) kimdir?

ben sadece yazma fiilinin ilk adımlarını atmaya başlamış biriyim. . .

Etkilendiği Yazarlar:
necip fazıl, yılmaz erdoğan ,cezmi ersöz...


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © ertuğrul aziz (esved), 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.