İnsan bir küçük dünyadır. (Mibres Kosmos) -Demokritos |
|
||||||||||
|
dinmiyor akıyorsa ılık ılık pembe yanaklarıma gör ki kanım doknmuştur Bir çift söz ,bir lakırtı, kinayeli tavır Onur sermayen ta ki tepelerde olsa dahi Madde yok denilecek kadar azsa Bil ki alaycı bakışlar hapsinde nazar edilirsin Tevazu fışkırsa dört yanından ne yazar Menfaat illeti sarmış birkere çıkar deryasında yüzer yalakalar.. Semaya yükselir nidalar Haykırır durursun boş yere Köhne ruhları sarmış maddecilik Ne söylesen ne etsen nafile Güzelliğin para etmez güzelim Boşa heveslenme Ruhuna ÂmÂdır gözler Bakışlar bedenine.. Ağlar durursun ellerin yüzünde Bilirim duvarlar yıkılır sanki üzerine Uzatıp avuçarlını tutacak sanırsın ışığı Farkında bile değilsin kendinin kandırırsın sadece.. Bir ümitle yol alırken sersem adımlarla meçhule bekleyenın var sanırsın hep ta karşılarda bir yerde düşe görmeyesin bir kere dönüşü olmayan yollara bir bakmışsın ki kaybolmuşsun akıl kalmamış başta.. Yıkıla dururken yılları sırtında taşıyan beden Geriye kalan sadece yorgun çizgiler ve Buruşuk ten.! Tükenirken solgun dudaklarından artık Birer birer dökülen titrek cümleler Sanırsın ki var hala görecek daha çok günler.. Şule YÜKSEL (şairan)..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © şule yüksel, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |