"Çok söz hamal yüküdür." -Yunus Emre |
|
||||||||||
|
Bana rağmen, yaşadıklarıma rağmen kayıtsızca akıp gidişini seyrediyorum Zaman durmuyor İnsanlar durmadan sorular soruyor Yoruluyorum cevap veremiyorum Issızlaşıyorum Tek başıma kalıyorum Düşünüyorum hiç durmadan Arkadan bir şarkı eşlik ediyor bana Her şarkı benim için yazılmışcasına acıtıyor canımı Sonra yine düşünüyorum. Kendime sorular soruyorum. Cevapları olmayan bir yığın soru… Sorular beynimde ağrılara sebep oluyor Sonra biri geliyor hayatı izlemem bile yasakmışcasına konuşuyor Bağırmak istiyorum " yeter " diye ama sesim çıkmıyor Geçiştiriyorum Kimseyi ortak etmek istemiyorum ıssızlığıma Kırıyorum onları, üzüyorum belki de Ama hayatın içinde olmak daha da cok acıtıyor canımı Hiç birşey yokmuşcasına gülmek istemiyorum, neden gülmediğimi anlatmakta, anlatınca boşver denilmesini de.. Zaten boşverebilseydim üzülüyor olmazdım Yada bilmiyorum belki de haklılar boşvermeliyim Dönmeliyim yeniden hayata Sahtede olsa gülümsemeliyim Durgunlaşmamalıyım. Yada bahanelerim olmalı. Kararlar almalıyım. Güvenli olmalıyım. Sonra en küçük hayal kırıklığında yeniden başlamalıyım İstemiyorum artık tüm bunları Ya mutlu olmalıyım yada bitmeli herşey Hayat bir şekilde beni uzaklaştırmalı kendinden Benim bırakacak gücüm yok hayatı Geride bıraktıklarımın vicdan azablarıyla uğraşmak istemiyorum belki de Ama hayat bırakmalı beni Daha fazla ıssızlaşmamalıyım YETER!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © burcu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |