En tatlı sevinçler, en hiddetli kederler sevgidedir. -Pearl Bailey |
|
||||||||||
|
Sabahın kör vakti, tomurcuklanmamış gül... Güneşsiz bir yüzüm, “bezgin, soluk, biçimsiz” yayılmış zamana. Tabutlukta can çekişen serçenin çırpınışları gibiydi sensizlik. Yalnızlık yüklü bir hüzünle koyuyordu insana. Ve sen kifayetsizce soruyordun... ”Yokluğundu dokunan.” Saat 22h00... Martı çığlığında yitip gitti sesin, siyah bir tüldü yüzün. Senin için yazılan dizelerim kısır bir kadın. Ne türüyordu kelimeler ne işliyordu harfler. Bir sağa bir sola eğilip büzülüp siliniyordu sana ait “bendeki” kareler... Saat 24h00... Acın, anıları birbiri ardına devirip geçiyor içimden. Küllüğümün kıyısında küle dönüşen sigaram gibi yüreğimin kıyısında demlenip külleniyordu “sen”ler... Tiryakiliğim geçti desem yalan. ”Yokluğun hala dokunan. İsyana doymayan aykırı çiçek.. Kelebek dokunuşlu parmaklarından geçen gece dizelerimi çıldırtır hece hece.” Saat 02h00... Savaşa doymayan ateş böceğim. Ateşli dansınla ağaran tan yeriydi, göğsünde doğandı benim için güneş. Yokluğun... Eylül hüznü gibi bende, hep bir tarafım aç. Yatağımın “sağ“ yanı boş kalınca, benim “sol” yanım aç... Saat durdu... Ayışığı tutuldu fikrimde... Tutuklu kaldı dilimde. Ay düşsün yıldızlar kaysın kimin umrunda. Zaten acım yokluğuna gebe... Zaman aşımı... Çılgın bir acının figürü dudakların, sözlerin zehirli ok... ”Elveda” dedik. Bitti gülümseyen düş, ”Yokluğun dokunan.”
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Esmer Tual, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |