..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Öylesine ciddiye alacaksın ki yaşamayı, yetmişinde bile mesela zeytin dikeceksin. -Nâzım Hikmet
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Can Semercioğlu




21 Eylül 2009
C'an Yoksunluğu  
Can Semercioğlu
Dünle bugün arasındaki en büyük fark güneşle olan kavgamızdaki üstünlük. Ya o beni kafama ıslak sünger koymadan bağladığı elektrotlarla idam koltuğunda ölmeme korkusu hissettirir, ya da ben bulutların ağırlığıyla atarım onu penceremin önünden görünmezliğe...


:AGEC:
Dünle bugün arasındaki en büyük fark güneşle olan kavgamızdaki üstünlük. Ya o beni kafama ıslak sünger koymadan bağladığı elektrotlarla idam koltuğunda ölmeme korkusu hissettirir, ya da ben bulutların ağırlığıyla atarım onu penceremin önünden görünmezliğe. Güneş kendini tezahür ettirecek bir gökyüzü bulamamıştı kendine. Var olmanın tam da vakti.
   
Bu seferki zehirlenişim çok renkli olacak. Ne sen beni durdurabileceksin, ne de felçli düşünceler. Zaten ön tanımlı travmaları hangi dişi perçinleyebilir ki felçli düşüncelere, sen durduracaksın beni? Üzeri yaldızlı sözlerle avutma beni şimdi. Karşımda sessizliğime itaat et süresiz. Gizli saklı bir ölümün belirsiz sözcüklerini sıralayacağım sana. Ama bundan sonra ölümle birlikte sevişeceğini bil. Ancak son dansın daima benimledir, ölümle aldatılmaya gelemem bu sefer. Açık pencerelerden duyumsayacaksın artık yoksunluğumu.
   
İtiraflarım var biraz sana: aramızdaki ateş hattı, kesin bir dille belirtilmiş kırmızıçizgi ikimizin kesin güvenliği içindi. Uzaktan izlemek daha hoştu seni. Yakından göremezdim zaten seni, istediğim gibi. Gördün aramızdaki parmak izlerini; hepsi geceleri birbirimize kurduğumuz ölüm tuzaklarının en canlı kanıtıydı şimdiye kadar ve ne yazık ki bu izler birbirimizin bedeninde değil.
   
Ve şimdi tek yapman gereken bir şişe hap enstantanesiyle beni giyotine -emin ellere- bırakmak. Son bir kez dudaklarımdan öpme, zehirlenişimin rengi uçar gider. Siyah-beyaz bir ölümü kaldıramaz şu anki tansiyonum. İzin ver de gözümün önündeki hayal bukleleriyle oynayayım biraz: bir ölüm kutlaması niteliğinde yeniden sarhoşluk nidalarıyla süslenecek kiralık tabutumun üstü. Her yanımda çiçekler yerine hiçliğin donamış olduğu karanlık kâğıtlara kara mürekkeple yazılmış şiirler. Kimler beni bu kadar onurlandırabilirdi ki? Omuzlarda bir silah gibi taşınmanın verdiği güçlülük hissine çok şey borçluyum oysaki. Silah olmadıkça omuzların, tetik olmadıkça parmakların ne anlamı kalır? Toprağa gidişimde bana yapılan son duaların içinde uçsuz bucaksız beddualar görüyorum içten içe. Evet, en az ben de o kadar seviyorum hepsini. Üzerime attıkları toprak kadınların gözyaşı dökmediği bir anda pek bir anlamsız kalıyor.
   
Evet. Tam da vaktidir cellâdın boynuma serin bir darbe indirmesinin. Artık sizindir hiçlik, varlığımı kazandım sonunda.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Neşter [Şiir]
Akp Anayasası Üzerine [Eleştiri]


Can Semercioğlu kimdir?

İstanbul doğumluyum. 5 yıldır şiir, deneme; 2 yıldır hikaye, fıkra ve makale yazıyorum. Yazma işini asla bir hobi olarak görmedim. Hayatımın ve varoluşumun birincil sebebidir yazmak. Yazdıklarımı okuyanlar kendilerini haklı bir mücadelenin, sert bir kavganın ve kanlı bir savaşın içinde bulacaklardır.

Etkilendiği Yazarlar:
Can Yücel, Nâzım Hikmet


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Can Semercioğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.