..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sevgi dünyadaki yaşam ırmağıdır. -Henry Ward Beecher
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Deneysel > Nuran




18 Kasım 2009
Deniz de Tren Beklemek  
Nuran
Uzaktan sevmek hasretle sevmek ne berbat bir duygudur. Seviyordu, kendine de itiraf edemiyordu İnsan bu kadar sevebilir mi, acaba O da beni arasıra da olsa düşünüyormu ki böylesi severim derdi Hastane de gözlerini açmıştı nasıl olmuşsa yaşıyor du birileri bi zaman hastaneye götürmüş ve yaşayabilmiş. Yatağın da doğruldu acaba gelmişmiy di, hayır gelmemişti de taş kalpli bi insan dı, canını kurtarana bile teşekkürsüz dü, ve o kadın olduğunu da görmüştü üstelik... Olsun dedi böyleymiş kaderim iyi ki ona bir şey olmadı dedi, ilk ve son görüşüm dü öyle oldu dedi. Bir daha adamla ilgili konuşmalar duysada sanki o an öylesi geçen laflar gibi geldi ona, Onu düşünmemeye kitleyebilmişti beynini, evet onu düşünerek yaşamak ızdırap ve öldürücü bu yük gitmişti. Bu açıdan rahatlamıştı ama ne vapura bindi ne de zaten deniz de olamayacak trene,zamanından çok önce ihtiyarlamış olarak yaşadı en asgari yaşamından, toprağın altına girmeden toprağın üstün de ölmüştü...


:AGGH:
Uzaktan sevmek hasretle sevmek ne berbat bir duygudur. Seviyordu, kendine de itiraf edemiyordu, bitmeyen sevda sanmıştı. Adam yalan makinasıymış. Hatta soğusun diye adama kötü de yazıyor du, adam soğumuştu ama kadın kendini soğutayım derken daha da sever olmuştu. Ona olan sevgisi ile adamın yaptıklarını uzaktan takip ediyordu, arkadaş olamazlar dı.. Giderse bitecekti sevgisi... Ama unutamıyordu da. Deniz de tren beklemekti... Vapurlar bir bir geçip giderlerken...

İnsan bu kadar sevebilir mi, acaba O da beni arasıra da olsa düşünüyormu ki böylesi severim derdi. Yok yok ne ölüm ne dirim umurunda değil dedi en mahzunundan.

Uzun süre evden de çıkmaz olmuştu ve bir gün çıktı sanki başka bir ülkedeydi dışarıya çıkmaya çıkmaya her yer yabancılaşmıştı, sahile gitti hafif rüzgar, soğuğa yakın hava, sahil de kimse yoktu, onun gibi yalnız, böylesi daha iyi idi banka otur du bir müddet öylece oturdu havayı soluyup denizi seyrederek. Sonrası kalktı eve yürürken bir karar aldı. Konuşmaksızın adamı görecekti.
Adam kafe işletiyor du, kalabalık ta beni görmez diyerek ilk ve son kez onun yaşadığı, çalıştığı, varettiği mekanı yaşamak istedi ve adamı uzaktan görmek. Ama gidecek gücü de bulamıyor du yorgun düşmüştü. Bir gün gitme gereği duydu sanki beklenircesine idi gidişi. Kafeye yaklaştığın da bi kargaşa gördü noluyor derken ne görsün adam da o arada ve panikledi hızlan dı, biri silahı çıkartmış olay ne belli değil ama sevdiği adam da o an arada kalmıştı ve adamın sevgilisi de oradaydı, olaylarda şok olan kadın oysa şimdi panter gibiydi adamın canı sevgilisini de kurtarmalıy dı, adam kadının canı olamaz dı başkasınınmış ancak uzaktan bi tabloyu seyredercesine idi sevgisi.. Hemen ortaya atıldı kendini adama siper ederken adamın sevgilisini de itip kurtardı, bir silah sesi ... Görünmüyordu omuzunun altına bi yere gelmişti..Gürültüler sesler sanmayın ambulans için meraktan bakanlar ve kaçışanlar, ve adam kadını kucaklayıp ambulansı beklemeden arabasına atıp hastaneye götür dü de sanmayın,sevgilisi ile birlikte uzaklaştı, kadını yere bırakarak...

Hastane de gözlerini açmıştı nasıl olmuşsa yaşıyordu birileri bi zaman hastaneye götürmüş ve yaşayabilmiş. Yatağın da doğruldu acaba gelmişmiy di, hayır gelmemişti de taş kalpli bi insan dı, canını kurtarana bile teşekkürsüz dü,
ve o kadın olduğunu da görmüştü üstelik... Olsun dedi böyleymiş kaderim iyi ki ona bir şey olmadı dedi, ilk ve son görüşüm dü öyle oldu dedi. Bir daha adamla ilgili konuşmalar duysada sanki o an öylesi geçen laflar gibi geldi ona, Onu düşünmemeye kitleyebilmişti beynini, evet onu düşünerek yaşamak ızdırap ve öldürücü bu yük gitmişti.
Bu açıdan rahatlamıştı ama ne vapura bindi ne de zaten deniz de olamayacak trene,zamanından çok önce ihtiyarlamış olarak yaşadı en asgari yaşamından, toprağın altına girmeden toprağın üstün de ölmüştü...

Nuran Becerikli



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Acıyan Kalbim Acıma Sus Dinlen Artık. ‏
Aşk Buluşması
Ben Bi Zaman Kaybıyım

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Yek Sen Tek Sen [Şiir]
Sözüm Kısa; Gitmeyeceklere [Şiir]
Ne Olur Du [Şiir]


Nuran kimdir?

Paylaşmak güzeldir;sevgiyi çoğaltır üzüntüyü azaltır. Edebiyatı, okumayı severim.

Etkilendiği Yazarlar:
yüreğime hitab edebilen yazarlar.


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Nuran, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.