Paul'un Peter hakkında söyledikleri, Peter'den çok Paul'u tanımamızı sağlar -Spinoza |
|
||||||||||
|
Ziyanı yok zaten ezilmiş bir yürek artığı solumda taşıdığım Tembel ve kayıtsız bir sıradanlaşma çabası içindeyim yokluğunda Anlamı da yok umutların farkındayım... En zayıf noktasından vurup incitiyorsun bu adamı... Karmaşık düşünceler gurubuna dahil ediyorsun bencilliği Yalnızca yokluklar en aşikar gerçek bu kayıtsızlık ortamında Hangi derin çukur içinden çekip çıkardılar bu sessizliği... En zayıf noktasından vurup incitiyorsun bu adamı... İsyan taşımaya bile lüksümüz yokken en gafil zamanlardan çıkıyorsun işte Elimize yalnızca yokluğun sancağı teslim ediliyor nazikçe En kaba saba hallerden bile daha pervasız daha bir dik başlı görünüyor gölgelerin Aşk çıkmazı mı kaybediyor adım seslerini Kal der gibi derinden bir iç çekiş mi duyuyorsun yoksa Ölüm arifesine bayramlık telaşını mı sığdırmaya çalışıyorsun Gran tuvalet bir giyinilmişlik sonrasına yağmur telaşını düşürmek gibi Sen de benim aklıma ölüm sonrası bir sensizlikle mi kazınıyorsun... En zayıf noktasından vurup incitiyorsun bu adamı... En derinlerde saklamış hiç açığa çıkmayacak gibi benimsemişim oysa seni Aradığımda bendeki yerin bende bile belli değil aslında Bulup da çıkarmamak için seni kalbimden sakladığım yeri bile unutturmuşum kendime Acımasızlığını göz yaşlarıma örnek almışım Suçüstü yakalamışım kendimi seni düşünürken duman lekelerinde Mayhoş tadını sarhoşluğuma katmışım dudak aralığında İç gıdıklayan bir sarhoşluk kıvamını sana hediye getirmişim Sense her yakaladığın yerden can acıtma iç güdüsünü benimsetiyorsun bana Ve son bir isyan sözcüğüyle anlatıyorum sana yaktığın canımı En zayıf noktasından vurup incitiyorsun bu adamı...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ibrahim tolga, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |