Bütün sanatlarda insanı şaşırtan bir yan vardır. -Alain |
|
||||||||||
|
Ağır ağır topluyorum artıklarımı Bıraktığın yerde yeniden doğruluyorum Umurunda mı gidiyorum.... Biriktirdiğim yaşları döküyorum şimdi önünde Hangisi en acının ürünü sen seç Beklediğin kadar belki de daha fazlası bir yığın var Daha fazla acı çekemem yaraları sarıyorum Bitirdim kaygısızlığımı ve umarsızlık içinde ağlıyorum Kaçmıyorum mutsuzluğumdan Aksine daha bir güçlüyüm karşısında Ne yılmak geliyor içimden ne yıkılmak bu savaşta En olmadık bir yiğitlik var şimdi anlamadığım Ne olur yani sen yoksan ben yaşamaz mıyım... Al hadi bende kalan son damlalarını da Ne ben taşıyayım bu yükü ne sen rahatla Alçalmak da sıradan oldu belki senin için Ben bir şekilde sıyırmalıyım kendimi varlığından Nasıl neden soruları cevapsız henüz Asılsızlık mevcut kanımızda hala Adamsızlık da gördüm yokluğunun kaygısında Atarsızlıkta vardı kalbim isyan telaşındayken Ne kadar rahat bir esintiyle kavuşmak oysa Araya uçurum sokmayı başardık en zor ihtimali seçip Ve eriyorum bıraktığın yollardan geçip... Ötesi berisi yok işte tek hamle kalmış elimizde Düşün taşın bir çıkar yol yok aslında Acıtan bir taraf bulduk sadece ikimizde Ellerin zaten soğuktu hiç ısınmadı ellerimde Sormak gereksiz artık sebebini Ve bize kalmış bir avuç dolusu hüzün var şimdi Acıtmıyor yokluğun artık alıştı tenim Üşüsem de titremiyor bedenim Umursamazlığın bir eksiklik telaşı taşıyor bak Yarı açılmış bu ağlamışlık tenhasını usulca yak...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ibrahim tolga, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |