Kötü insan korkuya itaat eder, iyi insan sevgiye. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
Ne dersen de , eyvallah... Hiç olmadığım kadar sakin karşılayacağım gidişini Nereye kime gidersen git , eyvallah... Ne göz kapaklarım kaldıracak kendini Ne de ben bir çaba sarf edeceğim Kılım bile kıpırdamayacak nankörlüğüne Ne kadar küçültürsen küçült , eyvallah... Sessiz ve sensiz olmak var sonunda biliyorum Ama yinede tek kelime düşmeyecek dilimden Yokluğunla gizleyeceğim yaşlarımı İster ağlat ister ağlatma , eyvallah... Bakmayacağım ne yüzüne ne son sözüne Aldırmayacağım son gülüşüne Ezberimdekileri dilimde saklayacağım Bir kıvılcım bekler sözlerim yakmayacağım Hiç görmediğin bir pervasızlıkta tutacağım kendimi Zararı olsa da önemsemeyeceğim Hani her gidişinde bir yarım daha kopardı ya benden Bu sefer tüm yarımlarımı saklayacağım Susacağım büyük bir inatla Sen konuş ben dinleyeceğim Son sesin yer etsin zihnimde iyice Ölürken bile bu sesi bekleyeceğim Duracağım büyük bir inatla sen bile şaşıracaksın Ki ben dayanamazdım yüz çevirmene biliyorum özleyeceğim Ama yinede gidişini seyretmekle kalacak bu gözler Anlasan da ağladığımı belli etmeyeceksin bana söz ver Görmemezlikten gel hep yaptığın gibi nasılsa görür Allah Şimdi kalsan da benimle kalmasan da , eyvallah...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ibrahim tolga, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |