Hiçbir zaman karakterlerimin hüzünlü olduklarını düşünmedim. Tersine yaşam dolular. Trajediyi seçmediler, trajedi onları seçti. -Juliette Binoche |
|
||||||||||
|
Düşlerimin ardında sen Pedallara yüklendikçe bu deli Dönüyor her şeye inat ve sanki Sanki yüz yıldır ıssızım Nerdesin? Rüzgârı hissederken bu hızda Bu hızda ben şiir mi düşlüyorum? Uzuyor asfalt taşları çizgi çizgi Sol yanım yemyeşil çim Biliyorum, dün de geçtim Bir hayali mi taşıdı rüzgâr Değişti nefes alışım Nerdesin? Açıkmış yola çıkan kapı, durma hey! Hoop, kaldırıma şu köşeyi dönene dek Sesini duyamadığım her yer kadar Sevmiyorum işte bu caddeyi, yoksa Yoksa bu gürültüler mi çaldı seni? Tutunamadığım şu hayat gibi bak Nârindi kaçırdığın ellerin Nerdesin? Sen gökkuşağı görmüş müydün? Peki ya şu çitin ardındaki bankı? Otursak anlatsam, hepsini anlatsam Bir ormanda büyüdük biz Bütün, bütün oyunlarda beraberdik ..Hey, koluma bir bulut takıldı sanki! İnşaatta ölmüştü vav-kedimiz Lokalin arkasındaki kara ağacın dibi Ve göl kıyısına giden patikadayız Bütün çocuklar var, neler oluyor? Gülüşüyoruz uçarcasına, Nerdesin? Ahh! Bir düzine göz saplandı yüzüme! Bu çocuklar, bu çocuklar da kim? Bakmayın öyle zehir gibi Hiç böylesine bakış görmedim! Yolumdan çekilin lütfen artık Ne dönüyorsun sen be adam! Konuş, duymuyor musun; konuş? Çocuklardan mı çaldın o gözleri? Beni nereye götürüyorsun? Unutmasınlar orada bisikletimi Söyle unutmasınlar Söyle.. Nerdesin? Bir ömre bedel bugün Bir yabancı gülümseyişi Gölgelere boyandı herkes Yolda karıncaları bile duydum Yüzü yok İstanbul'un Tanımıyorum böyle bir oda ben Bir kanadındayım pervanenin Bir öte duvardaki camdayım Cevabı hiç edilen bir soruyum Aydınlık mı yoksa karanlık mı? Bilmiyorum Bir şarkı dolanmış yüreğime "..Bana esmeyi anlat.. Esip geçmeyi anlat.." Bekliyorum Nerdesin? Gü..-nayy..-dın.. Geç mi kaldım yoksa baba? Hey, hey ne bu tavrın Düşlerim mi bulaştı sana? Üzerimi örtme baba, kalkacağım Açamıyorum baba dön Uyanamıyorum Nerdesin? Ne tuhaf Nehirlere sarıyorlar beni Bense şu civarda dolaşıyorum Bir an aklıma geldi tenim Üşüyorum anne Nerdesin? Nerede bisikletim anne? Bunca kalabalık da kim? Çekilin az kenara Buradan gitmeliyim Anne! Niye çırpınırsın öyle? Bırakma burada beni yalnız ...Toprak atıyorlar Allahım! Ey kalbimden İsyankar ellerim Kurtar beni Nerdesin?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Vefa LÖK, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |