Sevgi en azgın yüreği uysallaştırır, en uysal yüreği azdırır. -Alexis Delp |
|
||||||||||
|
Esrarkeş erkeler simsiyah saçlarına sarı kınalar yakar… Gürül gürül bir yağmur gelir çömelir emanet odamın ortasına… Ben oturur bir hayali daha yakarım kalbimin hiç bitmeyecek yangınında! Artık hiç kimsenin hatırlamaya yanaşmadığı ağlamaklı şarkılar mırıldanır dudaklarım… Ben oturur bir sigara daha yakarım içine efkar diye esrar kattığım… Gece çöktü mü şehrin üzerine ben oturur kör jiletle bileklerimi keserim… Ağır gelir bu hayat; ben tanımadığım erkeklere aşk mektupları yazarım bileklerimden fışkıran masmavi kanla… Ağır ağır gelir bu hayat; gelir çömelir kalbimin ortasına! Ben oturur intihar mektupları yazarım hiç bitmeyecek hüzünlere.. Gece çöktü mü şehrin üzerine, uzun bir uykusuzluğa daha hazırlanan bedenim, susar ve bunalımın orta yerinde yitirilmiş bir cesaretle tırmanmaya başlarım hüznün göğe uzanan merdivenlerine… Gece çöktü mü şehrin üzerine, çığrından çıkmış deliler içimdeki tımarhanenin paslı demir kapılarını yumruklar … Gece çöktü mü şehrin üzerine, dönüp durur etrafımda küçücük kırmızı şeytanlar … Her biri eğilip kulaklarıma ölümün adını fısıldar ve onların her fısıldayışında benim kulaklarım kanar...................
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © savaş altuğ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |