..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Sevgi bilmekten doğar." -Mevlana
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > ERKAN




24 Şubat 2010
Hayata Senin Gözlerinle Bakmak  
ERKAN
Senin rengin LİLA


:BBEC:
Hep düşündüğüm ama yazmaya bir türlü cesaret edemediğim bir konudur bu: SENİN GÖZÜNLE HAYATA BAKMAK...
Bu konu çok eskidir bende aslında... Hep sen gibi bakabilmeyi denemişimdir, hayat içindeki olgulara, olaylara, insanlara, acılara, sevinçlere ve RENKLERE... Hayat renklerden ibaret belkide diye düşünmüşümdür hep... Ben.... Ben hayatı hep siyah beyaz yaşamak zorunda kaldığımdan belkide; senin gözünle renklere bakmayı denedim hep... Çünkü hayatı oluşturan renkleri, bir tek senin gözünle bakmayı denediğim zaman farkettiğimi hissettim... İnsan yaşadıklarına, gördüklerine ve hissettiklerine ilk gözleri ile tepki verir bana göre... Gözlerin verdiği tepki çoğu zaman farklı çıkar dudaklardan. Farklı anlatır, beyin farklı anlatmasını ister dudaklardan... Gerçek olan gözlerin verdiği o ilk tepkidir... Yalansız saf bir gerçektir, gözlerdeki o ilk manalar... İşte o yüzden hep senin gözlerinle bakmak, gözlerindeki o saf gerçeği hissetmek, hissettiğini hissettiğin gibi yaşamak için; SEN GİBİ BAKMAK istemişimdir hayata... Hep derim ya sana ''İÇİN OLMUŞUM'' ben... İşte o içine gözlerinle girmeyi başardım ben... İçine giden tek yol gözlerindi... Hayatın renklerini senin gözlerinden görmek, o renklere ilk reaksiyonu kendi gözünmüş gibi vermek... Kendi gözlerinle göremediğin renkleri, senin gözlerinle görmek.... Senin gözlerinle renkleri farkederken, hep seni en çok etkileyen renklere yoğunlaşırım...
Kırmızı mesela; sevsende çoğu zaman abartılı gelirmiş gibi sana...
Siyah, cezbeder çoğu zaman seni....
Beyaz, hep istediğin ama kirlenmesinden hep korktuğun bir renkmiş gibi...
Bunlar senin gözünle baktığımda renklere verdiğin ilk tepkilermiş gibi gördüğüm birkaç örnekti... Belkide yanılıyorum...
Ancak, şunda yanıldığımı hiç sanmıyorum: Senin rengin LİLA.... Seni rahatlatan gizemli bir renk... Aşk kırmızıdır, ayrılık siyah, özlemler gridir... Senin için LİLA tüm bunlara çare olan gizemli bir renkmiş gibi... Belkide sen bile düşünmedin bunları... Doğru renk uyumuyla kullanılmış LİLA senin rengin unutma... Senin gözünle baktığımda bunu gördüm...
SENİ SEVİYORUM


18 yıl




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Aşkın İki Yakası
Hayat Bir Tuvaldir
Tenimdeki Yalnızlığı Ruhumdaki Aşk İle Yendim Ben‏
Hayat
Özlemde Tarif Olmuyor ki Tatlım...
Jeton
Tarifsizliğin Tarifi Hayatın Gerçeklerinde Saklı‏
Sevgililer Günü
Kelimenin Gücü
Gözler Ruhun Aynasıdır

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
An Mahkumuydum


ERKAN kimdir?

yaşamda zoru seçmek


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © ERKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.