..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sevginin ölçüsü ölçüsüz sevmektir. -Spinoza
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > seçil




10 Mart 2010
İki Kelime...  
seçil
iki kelimeyi kalpten söyleyebilmektir cesaret...


:AGFJ:
Bazen susmak en iyi cevaptır derler.Peki bu sen olunca neden kendimi engelleyemiyorum?Neden bir şeylerden emin olmak için yıpratıyorum kendimi? Peki değer mi herşeye?Göze aldığım onca şey için değer mi?Bütün sorular bendeyken tek cevap sensin aslında.Onu da bir sır gibi saklıyorsun benden.Benim merak edecek ne gücüm kaldı, ne de zamanı bekleyecek sabrım...
Verilen değerler gözle görülürken ileriyi düşünüp tahmin etmek hiç de zor olmasa gerek.Gerçekten inanıyor musun ileri de herşeyin güzel olacağına?Yoksa inandığın sadece sen misin?Gerçekten bu kadar güveniyor musun kendine?Cesaretliyim demekle herşey biter mi sanıyordun, ya da sevdiğini söylemekle?Ben ortada ne bir sevgi ne de düşünce görebiliyorum.O kadar çok inanmak istiyorum ki seni sevdiğim kadar sevdiğine, benim kadar sabredebileceğine...
Tek cevap var aslında söylemesi yürek isteyen, zor ama önemi tahmin edemeyeceğin kadar büyük...

.Eleştiriler & Yorumlar

:: ::
Gönderen: seçil / , Türkiye
1 Nisan 2010
evet daha yolun çok başındayım.geçmişte yaşamamış olsam da duyduklarıma ve okuduklarıma göre yorum yapmam gerekirse, insanlar artık geçmişteki gibi değil bana göre.değer sözcüğünün ne anlama geldiğini bilen çok az insanla karşılaştım.bazı şeyleri çok önemsediğim için içimde büyütüyorum.bu da yazılarıma yansıyor.yazılarım genelde o anki duygu ve düşüncelerimdir.her zaman böyle düşünmüyorum.çünkü içimi böyle rahatlatıyorum..bu kadar bunalım takılmıyorum yanii:D

:: ..
Gönderen: Attila Ünsal / , Türkiye
26 Mart 2010
yazım tarzından genç olduğunu farketmiştim. Az önce ise baktım gerçekten daha çok gençsin. Senden 13 yıl önce toprakta yürümeye başlamış biri olarak söyleyebilirim ki; kimsenin yardımına ihtiyacın yok aslında. Doğrularla karşılaşmanı, onların da seni doğru olarak görmesini temenni ederim. Ama inan daha çok başındasın yolun; üzülme, bunalma.

:: ...=)
Gönderen: seçil / , Türkiye
14 Mart 2010
bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.gerçekten içimdekileri çok güzel açıklamışsınız.dediğiniz gibi değirmene sadece ben su taşıyordum ve dediğiniz gibi ben de durdum ve etrafıma baktım.inanın sonuç yine aynı.umarım birgün doğrularla karşılaşır, suyu taşımama yardım edebilecek bir çift el daha olur yanımda...

:: :)
Gönderen: Attila Ünsal / , Türkiye
13 Mart 2010
sevgili seçil; sevgi konuşturur insanı. ne kadar çok seviyorsan o kadar çok konuşursun.. karşındaki canını yakmaya devam ederse sesinin de kullandığın kelimelerin şiddeti de artar zamanla. bir gün öyle bir noktaya gelirsin ki sesin cılızlaşmaya başlar, sonra o kulak tırmalayan haykırışlarının nasıl sessiz çığlıklara büründüğüne kendin de şaşarsın. sonra susmak oluverir en büyük cevabın.. bu acılara alışkınlıktan değil de karşındakinin algılayamayacağını bildiğindendir. buna kül artık yanarmı diye bakabiliriz de.. Sevgi önce koşulsuz olmalı, sonra emek ister; taşıma suyla değirmen döndürmeye benzer tek bir yüreğin emeği de. Eğer sadece sen su taşıyorsan, lütfen dur ve bir etrafına bak..




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Gerçekler
Elveda Sevdiğim...
Hayatın Oyunu
Nefesim...
Gerçek Sevgi
Karşılaştırmalar...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Herşey Birgün Bitermiş...
Yanlış ve Doğru
Bu Notum Sana
Geriye Dönüş
Geçmişten Bugüne...
Sen Unut Ben Zamana Bırakıyorum...
Karmakarışık Duygular
Yalnızlığım...
Mutluluk
Benimsemek...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bir Varmış Bir Yokmuş [Şiir]
Yarım Kalan Parçam... [Şiir]
Değmez... [Şiir]
İlk Aşkım... [Şiir]
Meleğim... [Şiir]
Daha Yolun Başındayım... [Şiir]
Aşkıma :) [Şiir]
Hatıralarla Dolu Defter... [Şiir]
Belki de [Şiir]
... Mış [Şiir]


seçil kimdir?

içinde bir çok şey barındırıp bunu okuyuculara hisettirebilmeyi amaçlayan,benim gözümle hayata bakmalarını sağlamaya çalışan bir yazarım=)


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © seçil, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.