..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Türkiye Cumhuriyeti'nin temeli kültürdür -Atatürk
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Anılar > Cemal İSTEK




7 Mayıs 2010
Yol Kıyısındaki Gözyaşları  
yol kıyısındaki gözyaşları

Cemal İSTEK


ACILARIM URFA ACISI KADAR ACI gidişini ise kirini karlar bile kapatamayacak bundandır üşümeni istemeyişim..


:AFII:
Kar yağıyor ve tüm suskunluğum altında kalıyor karların.Ellerin üşüyor eksik kalan tümceler arasında ....
kimsesizlik adına bıraktığım senliler terkediyor beni. bak kar yağıyor pencerende gülümsüyor bensizlik
üşüyorum bu yüzden daha çok üşüyorsun ben de ... terkedişlerinin sorgusuna zamansız yakalanıyorum bu defa hiçbir kelimeye sığmayacak kadar ağır suçla yargılanıyorsun bende. kararını bile müebbet koyacak kararlar büyüterek...
elimde çoğalan kimsesizlik birikip sardığında üşümüşlüğünü ben kayıp bir çocuk oluyorum içinde taşıyamayacak kadar birikmişliğimle .... ve tekrar kar yağıyor bu yüzden üşüyorum üşüyorsun ellerimiz titriyor .
yüzüne değiyor bensizlik ... gözyaşlarım soğuktan donuyor . kimsesizlik çoğalıyor etrafıma bu yüzden karların beyazlığı bile kapatamıyor kırılganlığımı...
ne zaman kar yağsa ellerin üşüyecek bilirim dudaklarımsa hep seni sayıklayacak tüm gece yarıları . bu yüzden sen hep içimde üşüyen bir çocuk olarak kalacaksın. sana beslediğim tüm cümlelerin yerini almayacak o gidişin . ve sen her gidişinde beni görmeliydin ya da hiç görmemen gerektiği gibi ...ve işte tüm gecelere suskunluğumu kusuyorum bak işte bir ben kaldım tüm lügatlarda yarım kalan . bu yüzden gözbebeklerine koy beni ıslanmasın kirpiklerin .sana içimde sonlar bırakıyorum bu yüzden sokul geceme kimsesiz yanım üşümesin bir yanım öksüzdü onbeşinde geride bıraktım. şimdi ise sensizlikle avutacağım sensiz olan yanımı .
ACILARIM URFA ACISI KADAR ACI gidişini ise kirini karlar bile kapatamayacak bundandır üşümeni istemeyişim... yani artık ayrılıklarına boyun bile eğmek istemiyorum yalnız bir ben bilirim yol kıyısına atılmış gözyaşlarımı...
Cemal İstek



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın anılar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Susma Ömrüm

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sensizliğin Lügatı Yok
Duası Yarım Kalmış Gençliğim


Cemal İSTEK kimdir?

şiir ve denemelerle ilgilenen okuyan ve seven bunu paylaşmayı bilen birisi.

Etkilendiği Yazarlar:
sezai karakoç, hikmet kızıl, murathan mungan, cezmi ersöz,,orhan karın,ismail sarıgene , mustafa islamoğlu, iskender pala, umutiklimi73 ...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Cemal İSTEK, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.