Mermere sıkışmış bir melek gördüm ve onu özgürlüğüne kavuştuncaya dek mermeri oydum -Mikelanjelo |
|
||||||||||
|
Sana hep gülüm derdim, ayriligi hic düsünmezdim Ama birgün kollarimda bir gül gibi soluverdin Mezarina biraktigim güllerle birlikte Bende hergecen gün sararip soldum Onlarda senin gibi bir anda solarken Ben bir ömür boyu yasarken öldüm" Sessizce cikmistim karisik ruhumla karanlik sokaklara Durdum los bir isikla yanan sokak lambasinin altinda Yapayalniz bekledim orada, sensiz sessiz Soguk gecede bir ben vardim, bir ben üsüyordum Saclarim öylesine dalagalanirken, tenimi yakiyordu sert ayaz Sensiz gece daha koyu oluyordu Los isiklarin altinda bir damla yas düstü silüetime O bicak gibi kesen ayazda simsicak degdi topraga Gözyasim silüetimi isitti, hayalin birden beni Yürüdüm yavasca yine sana Ellerini tuttum, yavasca oksadim o simsiyah saclarini Daldim gözlerinin sicakligina Karanlik sehrin üzerine simdi yildizlar gülümsüyordu bize Ay sanki ondörtlük endamini bugüne saklamisti Yürüdüm yalnizliktan sana Hic mesafe birakmadim aramizda Adimlarim yavasti, kaldirimlar sevinirken mutluluguma Bir los isikli sokak lambasinin altinda durdum yine Ay bir damla yas düsürdü kaldirimlara... Sonra birden tüm kaldirimlar islandi Basladi yagmur yagmaya... Yildizlarda varmisti farkina, sensizligimi anlamislardi Ama ben degil sen islandin, sensizlige akan suda Ben sen olmustum zaten, yüregim sende idi Biraktim sokak lambasini, yalniz degildiki o Biraktim ardimda karanliklari Yürüdüm... Yürüdün... Yürüdük... Karanliklardan isiklara yürüdük Biraktik los isikli sokak lambalarini arkamizda Ve yildizlar agladi ardimizca Elim elinde ve o simsiyah saclarini oksamakta.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © A. Ertugrul Han, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |