..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Her şey ancak sevgiyle satın alınabilmelidir. -Andre Gide
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Şiir > Aşk ve Romantizm > ece




10 Ağustos 2010
Aşk...  
ece

:ADFE:
aşk.. tek kelimelik bir işkence sanki.. her gün pembe bulutlara uzanıp hayallerini çizersin gökyüzüne.. çok geçmeden o pembe hayallerini simsiyah tozlar kaplar.. lekesi çıkmaz bazı izlerin çabalasan da.. isyan bayrağını sallarsın er geç pes ederek.. günler geçtikçe, aklında saklayıp kalbinde bulduğun anılar gözünün her dalışında başa saran bir plaktır.. nefretin aşkına format atar.. ama eski günler formatın bile silemediği bir virüstür, girer belleğine usulca.. sonra affedersin sebepsiz.. pişmanlık başlar ardından, 'keşke'lersiz cümleler kuramadığını fark edersin.. çift kişilik fotolara takılır aklın, yakmaya kıyamadıkların.. elin telefona gider ansızın, hızla çevirirsin numaraları.. ona anlatmak istersin onsuzluğu.. kelimeler boğazında düğümlenir, belli belirsiz mırıldanırsın.. temelini gururunun attığı binanın enkazıdır duyguların.. gözlerin buğulanır, ağlayamazsın.. telefonu kapar kapamaz haykırırsın sessiz çığlıklarını.. döktüğün gözyaşlarının şahidi yalnızca soğuk duvarlar ve yastığındır.. gururun aşkının önünde çelikten bir duvar gibidir.. giden dönmez, geride kalanın 'dön!' demeye cesareti yoktur.. ayrılık; temmuz sıcağında üşütüp, kara kışta içini yakar insanın.. kaçınılmaz son sanırsın; 'her güzel şey bitermiş' tadında.. kandırırsın kendini bu cümleyle, avunursun ömrünce.. hayata son kez kaparken gözlerini, hatrına gelir yine; bir sonbahar yaprağı gibi düşer gözlerinden ayrılık sessiz, hüzün dolu..



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın aşk ve romantizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sen Benden Gittin Gideli...
Elveda...
Ömrümden Çalınan Dakikalar...
Artık Herşey İçin Çok Geç...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Hayat Savaşı [Öykü]


ece kimdir?

biraz komik biraz romantik biraz kaçık biraz da psikopat:)

Etkilendiği Yazarlar:
-


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © ece, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.