Güzellik her yerde karşılaşılan bir konuktur. -Goethe |
|
||||||||||
|
hüzünle anlattı her şeyi dizleri bir hayli yakındı yakınlığına teni uyanmış değmek istiyordu küllüğün sigarasında bittiği ana evirip başını bir kaç santim odak olmanın irkiltisinde örtü kıvrımlarının üstüne devirili vermişti somyanın ayağındaki lastik papuçları nalburun çivisini sayarken sattığını biracı hüseyinin selamından dinledi öykündü biraz sendeleyerek acının eşiğinde halı desenlerinin örmece duruşunda neleri hazmettiğini yaralı kızın aşk pazarında satmaya götürdüğü korkularının aralığından gülümsedi nazlı bir şey şimdi nerde diye düşündü yasak bakışları şehvetli çocuk oysa koridorun üç metrelik çıkmazında gölgesini tavanla buluşturan kadının iç sevişmelerini çekiyordu kendine kaç kadim duygu mürselliyerek tenhasını yamaç sevişmeleri teklif etti ergeç düşecekti tuzağa manifaturacı cimcimenin bastığı basma kimin üzerindeydi yine koridorda gölgesini tavana düşüren kadın olmasın sakın kalemtraş silgi kalemsiz nöbetleştik turgutla o ağrıyan yerlerini aldırırken hava boşluğuna ben tuşların anlında uyuya kalmıştım parmaklarım rasgele dokundu harflere derken karanlık sokağın başında gölgesini tavana düşüren kadının canavar sürtünüşü çizmişti duvarlarımı artık kendisine onu hatırlatacak işkenceyi bulmuştum korku karasının tatlı yüzünü birdaha sevdi elleri kusmuk bir evdi tavan yerdi bütün siyahlar beni giyerdi uzun parmaklarının dokunmasını isterdi her sabah gizlice severdi odasında gelinliğini giyen bayanı koridor boştu hafif ten loştu ışık sarhoştu üstünden ilkez gölgesiz geçti duvar çizgilerini derinleştirerek.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © salim genç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |