Bu kitap çok gerekli bir açığı dolduruyor. -Moses Hadas |
|
||||||||||
|
ayak sesleri irin molodi takur tukur akapunktur sapur supur konuşmada işeyn bak küflenmiş sözcük elendi aklını mı yitirmiş ne anlatıyor bir aşk böyle söylermi gemiler batmaz atlas yorgana ne deniz yerindedir ne de en derinde kaybolmuştur kaptanın dümeninde sisler parçalanmış bir sandal hanibal kimdi hatırlayamadım ne kadar içimdesiniz görmüyormusunuz size evimin kapılarını açtım derin nefes alın profilimde düşünün kim olduğumu sekiz boyutlu tatrevel indirecek sizi okurken bu mısraları kendinize yakaladım sizi bırakmam buyrun kırmızı falan alırmıydınız birazda beyaz köşedeki vazo zebra desenli perdeler anıtkabir tozundan abanozlu şöminenin kuzey eğimi kör karanlıklara çıkıyor sakın gitmeyin buyurun buyurun yerleşin kurulun koltuklara şimdi yağar yağmurlar sakın korkmayın kendinizi bağlayın boşluklara park ve bahçeler müdürlüğü bu benim lehvam istiyorsanız ellerinizi uzatıp konuşabilirsiniz oyuncaklarımla durun zenciler önden şu ayağı burkulana yardım edin anlının arkasında çocuk yüzü var tanıştırayım oğlum kara ayazlarda etopya burası benim müzem yani bana ait kiristal ışıklarının yandığı lüks akşamların toz pembe insanlarına ağlayınız ağlayınız bir karınca dost bellememiş sizi sevgilerin filizlendiği küçücük dünyalarda bakın bu onun heykeli bir ağustosun göbeğinde la fonten masallarından geldi bu gördüğünüz alev vagonlar dolusu gülüşün rüzgarlara takıldığı bir istasyonda tutuşturuldu içinden geçsenizde bir şey olmaz hissetmessiniz yani benim yükümdür iki katır gücüyle çekiyorum azami biraz daha gezmek istermisiniz varıp gidelim ölümlerime tanısı konulmamış bu hasta benim şu gördüğünüz beyaz kefeni niye ürktünüz öyle tamam göstermiyorum daha sonsuza inen bu yolun kıvrımını bilin yinede yok oluş bir farenin narkozlu nefesinde kemirilen basamaklardır buyurun çıkabilirsiniz baharlar gelmiş ne kadar güzel bir daha'ki buluşmamızda dağcı malzemeleriyle geliniz tırmanacağımız doruklarda kar var dışardayken bana selam gönderin isterseniz dokunabilirsiniz saçlarıma.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © salim genç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |