İnsan bir küçük dünyadır. (Mibres Kosmos) -Demokritos |
|
||||||||||
|
ÇAĞDAŞ TÜRKÜMÜZ TÜRKÜ SÖYLER ÜŞÜRÜZ Sonbaharı gösteriyor bütün saatler bitti altun çağı aşkın ve ölümün aynalara gülümseyebimekte iş şimdi arkaik bir kalıntı olarak bile manasız sular Estetik türevli yaşamaklara deriden muska ölüme karşı direnen beklenti yapay yağmurlarımız var sonra yapay gündüzlerimiz yapay baharlarımız yapay aşklarımız var çocuklar gereksiz artık Çağdaş terimlerle ürüyor yalnızlık makinalarla işçi kızlarla bir ağulu simyadır fabrikalar kemirir yaşamı ihtiyarlardan Zorlamaya gelmez öyle hayatı bakarsın yırtılıverir adi bir kağıt gibi uçaklarımız var bizim trenlerimiz otobüslerimiz gemilerimiz var kitle iletişim araçlarımız var sonra medya türevli fazla yaşamaklara tahayyülden tütsü ölüme karşı direnen beklenti genelevler yeterli Yamalı pantalonlarda kaldı merhamet yama kaldırmıyor aynalar oysa yüreğe endeksli altun çağ bitti tükendikçe kurbağalar yalnızlığa düşüyor aksimiz Moda türevli güzel yaşamaklara hazlardan büyü ölüme karşı direnen beklenti sahte güzelliklerimiz var sonra ojelerimiz rujlarımız pudralarımız estetik cerrahimiz var yaşamak yeterli Altun çağ bitti haz hapları isteme bağlı rüya karşılamıyor dirimi tutarlı kılan sevinci aşk gerek bana su gibi ekmek gibi aşk cüzdanımda kadınlar cüzdanımda hazlar cüzdanımda haysiyet cüzdanımda özgürlük üşümek cüzdanımda bitti altun çağ Yürekten naylon devşiren insanlardan mahzun naylondan yürek devşiren insanlardan ürkek kendime dönüyorum sulara mana dirime diyet için etimi bırakıyorum aynalarda gözlerim içime dönük ağlıyorum usulca...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © faruk şengül, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |