İnsanlar yalnızca yaşamın amacının mutluluk olmadığını düşünmeye başlayınca, mutluluğa ulaşabilir. -George Orwell |
|
||||||||||
|
İs, pus içinde bulanık, Ceketimin düğmesi düşmüş yere ağlıyorum. Kanıyor düşüm… Saatin soluğu değmeden, Annem dokunuyor omzuma. Adını hatırlamadığım bir tat ağzımda, Ayaküstü bir kahvaltıdan kalma… 12 dakika bekliyorum ego nun Yarım otobüsünü, Vakti geçmiş İhtiyarlar korosunu… İniyorum otobüsten, Sokak bahar kokuyor, Kaysılar gelin başlarını rüzgara salmış, Avcuma eksilmiş bir çiçek düşüyor. Metronun gelişini duyuyorum, Hızlanıyor adımlarım, Merdivenleri çıkıyorum sık soluk. Karşımda 3 kadın, ikisi oturuyor. Biri punkçı, Diğeri boynunu sola eğmiş taze bir emekçi. Telaşlı, meraklı garipçe bir kadın ayakta dikiliyor. Bağcıkları kesilmiş pembe ayakkabıları, Bacağında genişce hip-hop kot pantolonu, Ve dip boyası gelmiş ucuz sarı saçları… Her durakta panikle soruyor: Kızılay mıdır geldiğimiz? Dili en az kendi kadar garip. Yüzü karanlık, yara izleri var. Yaşı belki kardeşim kadar… Sağ ayağı periyodik vuruyor süpürgeliğe, İnsanları süzüyor önce, Sonra başını eğiyor. İçim acıyor. Elimde adaletsizliğin bıçak izi, Yüksele yürüyorum. Hızla yürüyüp koşarmış gibi yaparken, Yöntemin yanından gelen ezgi, Susturuyor hızımı, Elimi cebime koyuyorum Kanım ağırlaşıyor Müzik damarlarımda… Derken bir elinde yüzlerce anahtarlık olan bey, Bir saniye bi bakar mısınız? Diyor. Bakıyorum, acelem var diyorum. Peşimden geliyor, Neyse iyi bak kendine, görüşürüz diyor. Gülümsüyorum… Ziraat köprüsünden geçiyorum. Oyuncakçı ve Ring üzerinde kırmızı bisiklet hırsızı… O ses kulaklarımda raks ediyor bütün gün, Sokak tezgâhında öğlen simidi açlığımı azdırıyor, Güvenparkın çiçekçileri sarhoş ediyor. Bahar çekiştiriyor bacaklarımda, Kırmızı zincir kral ufuklarımda, Bacanağım olsana Tuğba.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Duygu Yılmaz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |