Sanatçının işlevsel tanımı bilinci neşelendirmektir. -Max Eastman |
|
||||||||||
|
O bu düşüncelere dalmış iken tahta kapı açıldı. İçeri giren Tommy'di. Ellerinde ki ufak poşetlerden somun ekmek ve iki bira çıkarmıştı. Onlar gene bu içkileri sabahlara kadar içip, sızdılar. Sabah olunca saatin geç olduğunu fark ettiler ve apar topar giyinip çiftliğe gittiler. Çiftlikte çalışanların müdürü olan Toretto, artık onları bu işte çalıştıramayacağıı kızgın bir ifadeyle belirtti. Bunlar sonucunda iki arkadaş yeniden çiftlik aramaya koyuldular. Bu sırada suratına su serperek Tommy, Brian'ı uyandırdı. Brian; - Oh! Bunların hepsi lanet olası bir rüyaymış diğerek tenekenin yanında olan biralardan bir tanesini kafasına dikti. Ondan sonra gene hergün akşamlardan sabahlara kadar bira içiyorlardı. Vaktin nasıl geçtiğini bilmiyorlardı. Belki keyiflerine düşkündüler ama çevredekiler de onların biralarını gecelere kadar içmeleri bir yana gürültülerinden rahatsız olmaya başlamışlardı. Bunları bazen Brian ve Tommy'e söyledilerse de onlar komşularının bu sözleri kulak asıyorlardı. Bu arada şikayetçi komşularının aralarında Braga isimli yaşlı bir adam vardı. Son derece huysuz ve kızgın bir yapısı olan bu adam, eski bir devlet memuru olmasına rağmen iş arkadaşını ve bir diğer kişiyi öldürdüğü için hapse girmişti. Hapisten çıktıktan sonra ise de eski evine dönmüş ama ailesini çoktan kaybetmişti. Gelgelelim bizim iki arkadaştan rahatsız olan bir kişi de bu yaşlı adamdı. 60 yaşından sonra bir damarının çatlamasını istemiyordu ama gene de çok kızıyordu iki arkadaşa.. O akşam yeniden iki arkadaş, evlerine dönmüş içkilerinin dozunu kaçırmışlardı. Bu sıra yeniden uykusuna dalmak isteyen yaşlı Braga artık dayanamayıp, duvarda asılı olan tüfeğini alıp, iki arkadaşın evlerinin açık pencelerelerinden silahını doğrultup, ikisi de göğüslerinden vurmuştu. Bir saat olmadan gelen polisler ve ambulans yaşlı adamı polis merkezine, iki arkadaşı da hastaneye kaldırmışlardı. Yazık ki iki arkadaş ölmüş ama Braga hapise girdiği halde pişman olmamıştı.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mutlu Özçelik, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |