Bir deliyle aramda tek bir ayrım var. Ben deli değilim. -Salvador Dali |
|
||||||||||
|
Birazdan mesaim bitecek. Yorgun ve bitkin bir şekilde evime koşup, güzel bir uyku çekeceğim. Neden? Yarın ki karmaşaya daha iyi hazırlanabilmek için. Belki de korkuyorumdur aydınlıkla yeniden tanışmaya. Çünkü bozuştu artık kuruyan ellerimde, sadece umut oldu benim için sarhoş hikayelerde. Kimse bilmez gecenin uyuşmasını, üstüne gelerek seni uyuşturmasını. Aslında herkes bunu kısa bir süre yaşar ve sonra sabah olur onlar için ; aydınlık. Ama bir süre bundan uzak kalırlarsa, gecenin ve ona ait insanların karanlık yüzünü görüverir. İster istemez uyuşur ve o da bunun bir parçası olur. Gecenin ona verdiği karanlık maskeyi o da takar. Başka biri olabilme gücü, kimliksiz kalabilme gücü o kadar cazip gelir ki, aydınlık yavaş yavaş korkutucu gelmeye başlar. En sonunda kafası, karmaşayla tanışır. Ama artık geriye dönüş yoktur ve sessizce bırakır kendini, kimliksiz kendini, tutunamayan gecelere ve onun savrulan yapraklarına. İşte takım elbiselilerin işten çıkıp, çalıştığım gece kulüplerine gelişlerinin kısa bir öyküsü. Ve işte benim onları karşılayıp, hüzünlü bir şekilde "iyi geceler" diyişimin kısa öyküsü. Ben bir gece bekçisiyim ve birazdan mesaim bitecek, gündüz ise yeni mesaisine rüyalarımda devam edecek...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Nazmi Ünar, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |