Başların yere eğildiği yerdeyim. Ben her gün selamsız ve sabahsızım. Saatlerim vefasızlığa, acımasızlığa, nankörlüğe kurulmuş. Her dakika insansızlığa uyanmaktayım. Kimseden şikayetim yok. Zaten kimsenin olmadığı bir dünyanın içindeyim. Sevmeler ısırık gibi. Her ısırık elmadan kurtçuk çıkarmakta. Elmalar ise ateş pahası. Hayatın gölgelerinde daha da siyaha çalan yüzler. Yüzlerde yüzsüzlüğün sek sek oyunları. Kaşla göz arasında tüm kandırmacalar çocuk masumiyetinde işlenmekte. Çocuklar bile küfürle yoğrulmuş. Çocuklar süt değil; sokağa tükürülmüş balgam gibi kokmakta. Çocuklar tırnakları olmuş büyüklerin. Daha şimdiden sesleri, davranışları insanlığı tırmalamakta. Sadakatsizliğe sadaka verilmezmiş. Çocuklar sadakatsizliğe sunulmuş sadakalar gibi. Sadakatsiz evlilikler çocuklarla zenginleştirilmeye çalışılmakta. Sadakalarla ne zengin olunur ne çocuklarla sadakatsiz evlilikler kurtarılır. İnsanlar yoksul ve yoksun. İnsanlar fikir yoksunu, insanlar duygu yoksunu. İnsanlar doğallığını yitirmiş duble yol gibi. Gelip geçiriyor zamanı. Öyle hızlı yaşamakta ki sadece gelip geçeni seyretmekte. İnsanlar nefret dolu. Nefret dolu insan, kurşun dolu tabancadan daha tehlikelidir. Gelene geçene kin kusmakta insanlar. Oysa insanların bir patika gibi olması gerekir. Gelene geçene tüm doğal güzelliklerini göstermesi gerekir. Güzellik tecavüze uğramış. Çirkinlik doğurmakta her köşe başında güzellik. Güzellik N. Ç. olmuş ülkemde. Çirkinlik hüküm sahibi. Çirkinlik kalabalık halinde linç etmekte güzelliği. Çirkinlik eşkiya, asker, polis, milletvekili, çirkinlik parti başkanı benim ülkemde. Halkım N. Ç.... Her gün tecavüze uğramakta halkım. Halkım tecavüzcüsüne aşık. Ellerindeki pankartlarla tecavüzcüsüne methiyeler saymakta. Bu ülkede ya deprem vurmakta ya terör vurmakta ya da yoksulluk vurmakta. Olan garibana olmakta. Olan dağdaki garibana, karakoldaki garibana olmakta. Adalet köpeği köpekle dövüştürmektir ya da her ikisini içeriye kapatmaktır. Türkiye'de savaştırılanlar yanlış kimselerdir. Türkiye'de günahsız insanlar savaşmaktadır. Türkiye'de adalet tırnak makası... Kötülük yapanların elinde kar kalmakta.