Eşeklerle savaşa gidilmez. Hayat savaşımda ne at tanırım ne de kişneme sesi. Hep yanımda eşekler anırır. Eşeklerle özgürlüğe koşulmaz. Hep yanımda eşeklik eden insanlar vardır. Birazcık yürümeye kalksalar aptallığa, bağnazlığa, vicdansızlığa, adaletsizliğe inadına gitme çabası içinde olurlar ve beni de eşek gibi o yola sokmaya çalışırlar. Benim savaşımda eşeklik etmek yoktur. Yanlışa inadına yürüme yoktur. Eşeklerle savaşa gidilmez. Eşekler belki top, tüfek taşır. Savaşı ise komutanlar kazandırır. Hiçbir komutan da eşekle savaşa gitmez. Çünkü hiçbir savaş eşeklerle kazanılmaz. Korkularımızı sevmekteyiz. Bir kuzu gibi ya bıçağa ya da kasaba aşık olmaktayız. Can vermekteyiz, kanımı dökmekteyiz yine de adına aşk diyememekteyiz. Çünkü eşeklerle aşk yaşanmaz. Gel gelelim asıl konuya: Büyük Ortadoğu projesinin sondan üçüncü ayağı Suriye'yi işgal; ikincisi İran'ı işgal; üçüncüsü Türkiye'yi eyaletlere bölmektir. Durmak yok yola devam. Türkiye eşeklerle savaşa gitmektedir. Türkiye at koşturduğu coğrafyaya ihanet etmektedir. Türkiye bir arpa boyu yol almak için eşeklik yapmaktan vazgeçmelidir. Türkiye yobazlığa, ihanete, vicdansızlığa inat etmemelidir. Suriye'nin arkasındayım. Suriye parçalanırsa tüm bölge parçalanır. Türkiye sırtına yüklenen çıkarcı zihniyetlerden dolayı büyük vebal altında kalmaktadır. Türkiye'nin sırtından geçinmeye çalışan hem içteki hem dıştaki çıkarcı gruplar, Türkiye'yi mayın tarlasına yollanan eşek durumuna getirmeye çalışmaktadır. Türkiye ABD eşeğiyle savaşa giderse bir daha Ortadoğu'da at koşturamaz. Allah'ım sen ülkemi Çanakkale ruhuyla koru. Allah'ım sen ülkemi 7 Aralık tarihinde savaşa sokma. Bu ülkede eşek gibi anıran çoktur. Allah'ım bu ülkede atları vurmasınlar özgür topraklarında. Korkularımızın bizi yönetmesine izin verme. Biz millet olarak kuzu gibi ya bıçağa ya kasaba aşık oluruz. Allah'ım bu kuzu gibi milleti ABD kasabından koru. Allah'ım bu milleti koyun gibi güdenlerden ülkeyi koru. Zalimin zulmü varsa, mazlumun duası vardır. Allah'ım bizi onurlu kullarından et. Bizi çok yalvartma.