Öküzün rengini dışında, insanın rengini içinde ara. -Mevlânâ |
|
||||||||||
|
“ - Bak Holowitz beni sıkıyorsun, tahammül edilemez bir hırsın var. Yüz yılların yükünü kanıksamış gibisin, bencilleşemiyorsun. . “ Sanırım aşkın sınırı ekmekle bir araya gelince daha dramatik bir hal alıyordu. Fahişelerde aşk aramak gibi bir şeydi aşkın hayatla bir arada yürümesi. Hani bazen, biraz sevecen bir müzik gelir kulağa Barok’tan yan sokaktan, o esnalarda duyulan hazzın bitmemesini dilersiniz, kelimeler gibi tıpkı bu kadın da öyle hayatı anlamlandıramıyor. İçten içe soğuk taşlar misali yürürken dar sokakta, aklım kendini toparlamaya çalışıyordu, Holowitz gibi diğer kadınları düşündüm. Benliklerinin aynılıklarını, olmayacak şeye üzülmelerini/sevinmelerini. Bu garip duyguların açıklamasını yapmak ziyadesiyle gereksiz olurdu. Dünyevi ihtiyaçlar, şehvet bir insanı kalbinden vurabilecek ender şeylerdendir. Kaskatı kesilmiş, durgunca bir insanın gözlerinden içeriye doğru sızar. Sıcaklığı kulak memelerini titretecek kadar samimidir. Ruhunuzu ele geçirene dek, ayaklarınızdan şakaklarınıza kadar peşinizde olur. Holowitz seni özlüyorum. Sığınmalıydım bir yer/şeye, biraz şefkat her şey bundan ibaretti. Durgun su kıpırdamayacaktı, kendimi tamamen onun bedenine bırakıp, duygularımdan sıyrılacaktım. Düşüncem yoğunlaşıp, alnımdan, dudaklarımdan aşağılara doğru kayacaktı. İnsanlığı tadacaktım. Tüm evrimleri, dokunuşları hissedecektim. Holowitz seni sürtük. Tatmin edilemeyen egom kendini ele verdi. Her ne kadar saklandığını benden uzaklaştığını sansam da bir yerlerden çıkıyordu. Ötekiler gibi, bastırılamamış hislerim gibi. Erkeklik, liderlik, üstünlüktüm ben. Baskın olmalıydım, ezilmemeliydim. Yapmayacaktım, kendimi ona bırakırsam eğer, değişebilirdim. Bu benim mahvım olurdu. Şimdilik insanoğlu böyle gidiyor, yüz yıllar boyunca da böyle gidecek. Biraz daha para, ışık, makyaj ve sigara gerekli sadece. Holowitz, bu ben değildim güzelim. Sen zaten olamadın Holowitz.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Burak akın, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |